• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402031509553
  • خبرنگار : 71552

واکنش پاکدل به قطعی برق و آب آکادمی المپیک: دیگر مسئولیتی ندارم

واکنش پاکدل به قطعی برق و آب آکادمی المپیک: دیگر مسئولیتی ندارم

سرپرست سابق آکادمی ملی المپیک در واکنش به قطعی برق و آب آکادمی ملی المپیک گفت: من دیگر مسئولیتی در این سمت ندارم.

علیرضا پاکدل سرپرست سابق آکادمی ملی المپیک در گفت و گو با ایسنا، در مورد قطع شدن برق و آب آکادمی ملی المپیک و تمرین ورزشکاران بدون کولر اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مسئولیتی در آکادمی ملی المپیک ندارم و مداخله‌ای در امور اجرایی آکادمی ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که مناف هاشمی دبیرکل کمیته گفته است مسئولیت آکادمی با او است گفت: خیر. اتفاقا در جلسه سه شنبه اخیر هیات اجرایی کمیته به صورت رسمی سرپرست جدید مجموعه را انتخاب و رونمایی کردند و خود دبیرکل محترم به عنوان سخنگو اعلام و رسانه ای کرد. ایشان و همگان هم می‌دانند که یک مجموعه نمی‌تواند دو سرپرست همزمان داشته باشد و پیشبرد امور به عهده مسئول جدید خواهد بود.

پاکدل در ادامه افزود: البته او فارغ از دبیرکلی این روزها به عنوان سرپرست کاروان بازی‌های آسیایی هانگژو، سرپرست کاروان بازی‌های ساحلی جهانی بالی و همچنین مسئولیت جدید سرپرست کاروان المپیک پاریس مشغله‌های زیادی دارند و شاید در آن لحظه حواسشان نبوده که خودشان سرپرست معرفی کرده و در جلسه هیات اجرایی معارفه هم شده است و احتمالا سهو لسان بوده است. ضمن اینکه اعطای مسئولیت آکادمی به اینجانب از سوی حاج آقای خسروی وفا در جلسه هیات اجرایی بوده است و انتقال آن به سرپرست جدید نیز در جلسه هیات اجرایی رخ داده و تمام است.

بیشتر بخوانید:

تمرین ملی‌پوشان در گرما/ قطعی مداوم برق و آب در آکادمی ملی المپیک!

نصیرشلال: تمرین بدون برق و کولر سخت است/ مجبوریم اردو را ادامه دهیم

سرپرست سابق آکادمی ملی المپیک افزود: جدا از این، ورزش و کمیته المپیک خانه من است و تودیع و وداع معنی ندارد. من عضو مجمع کمیته و هیات اجرایی و در خدمت دوستان هستم. چندصباحی هم به دستور برادر عزیزم جناب آقای خسروی وفا مسئولیت آکادمی را برعهده گرفتم و همه تلاشم را کردم که کارها به شکل خوبی انجام شود و بتوانیم در خدمت قهرمانان و فدراسیون‌ها باشیم. به لطف خدا و حمایت رییس کمیته هم کارها به خوبی انجام شد و مشکلی هم نداشتیم.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: بعد از عید هم چندبار شفاهی و مکتوب خدمت حاج آقا خسروی وفا عرض کردم که با توجه به اینکه به بازی‌های هانگژو نزدیکیم و از طرفی در هندبال هم مشغله‌ها و اهداف زیادی دارم برای آکادمی دنبال نفر جدید باشند که ایشان هم با بنده هم عقیده و دنبال گزینه بودند و تا مشخص شدن نفر جدید هم من صبر کردم و کارهای آکادمی رتق و فتق شد.

پاکدل خاطرنشان کرد: به محض اتمام معارفه سرپرست جدید آکادمی در جلسه هیات اجرایی، به ریاست محترم کمیته المپیک اعلام کردم که چهار پوشه در مجموعه آکادمی داشتم، برداشته‌ام و مجموعه تحویلشان است که کارها نخوابد و از آسیب‌های احتمالی به ورزش و ورزشکاران مانند آنچه سوال کردید جلوگیری شود. اکنون هم درگیر برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان هستم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha