• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402032516436
  • خبرنگار : 71468

اعتراض وزنه‌برداران به باشگاه ساپیا

اعتراض وزنه‌برداران به باشگاه ساپیا

تیم وزنه برداری ساپیا با وجود گذشت چهار ماه از پایان لیگ برتر هنوز قراردادها را تسویه نکرده و این مسئله باعث اعتراض وزنه‌برداران شده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه ساپیا در فصل گذشته لیگ برتر وزنه برداری تیم‌داری کرد و نفرات شاخصی چون کیانوش رستمی، آیت شریفی و پیمان جان در این تیم وزنه زدند و ساپیا نیز در پایان فصل، سوم شد.

در حالی که بهمن ۱۴۰۱ لیگ برتر وزنه‌برداری به پایان رسید اما باشگاه هنوز قرارداد ها تسویه نکرده و همین مسئله باعث اعتراض وزنه‌برداران شده است.

*تنها منبع درآمدمان از لیگ است که آن را هم نمی‌دهند

آیت شریفی ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: ما سال گذشته با تیم ساپیا که آقای توکلی سرمربی اش بود، قرارداد بستیم و مبلغ قراردادهایمان نسبت به تیم‌های دیگر ناچیز بود.  باشگاه 30 درصد قرارداد ما را بعد از هفته اول لیگ برتر که آبان 1401 بود، پرداخت کرد اما بقیه آن باقی ماند. ما هم به احترام آقای توکلی و دیگر عوامل تیم پیگیری نکردیم که بقیه پول چه زمانی واریز می‌شود.

او ادامه داد: در حالی که قرار بوده در بهمن سال گذشته قراردادها تسویه شود اما تاکنون این کار انجام نشده است. قرارداد های وزنه‌برداری نسبت به رشته‌های دیگر بالا نیست و بیشترین مبلغ قراردادمان 150 میلیون تومان است و فکر نمی‌کنم مبلغی باشد که باشگاه ساپیا توانایی پرداختش را نداشته باشد. ما برای مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی آماده می شویم و آنقدر وضع‌مان خوب نیست که از جیب خرج کنیم.تنها منبع درآمدمان از لیگ است که آن را هم پرداخت نمی‌کنند.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که از باشگاه پیگیری کرده‌اند که چرا تسویه حساب انجام نمی شود؟ تصریح کرد: آقای توکلی گفت پیگیری کرده است اما جوابش را درست و حسابی نمی‌دهند. همچنین گفت انگار تیم برای لیگ برتر هزینه می‌کند و هزینه ما را ندارد بدهد. ما می‌خواهیم مسئله در فضای دوستانه حل شود اما اگر باشگاه بی توجه باشد چاره‌ای جز شکایت برای‌مان باقی نمی ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha