• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402032516466
  • خبرنگار : 71468

پولادگر: وزنه‌برداری ما را به المپیک امیدوار کرد

پولادگر: وزنه‌برداری ما را به المپیک امیدوار کرد

معاون قهرمانی وزارت ورزش در مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد: عملکرد فدراسیون وزنه‌برداری، ما را برای بازی های آسیایی و المپیک امیدوار کرد.

به گزارش ایسنا، مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری امروز( پنجشنبه) با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در اردبیل برگزار شد. 

گزارش مالی مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بیش از دو ساعت بررسی شد و مشروط به انجام تکالیف مورد قرارداد، به تصویب اعضای مجمع فدراسیون وزنه‌برداری قرار گرفت.

 ساختار سازمانی فدراسیون وزنه‌برداری (چارت فدراسیون) مشروط به انجام تغییرات مورد بحث، به تصویب اعضای مجمع رسید.

از جمله موارد خواسته شده، اضافه شدن سازمان تیم‌های ملی به چارت و حذف عنوان انضباطی، از کمیته انضباطی و اخلاق و تغییر جایگاه هیات رییسه در نمودار ساختار سازمانی بود.

پولادگر در مجمع فدراسیون وزنه برداری گفت: گزارش هایی که امروز خوانده شد حاکی از آن است که فدراسیون روی ریل افتاده است و همه ما را به رویدادهای پیش رو امیدوار می کند، یکی بازی های آسیایی و دیگری المپیک. مثل همیشه امیدواریم که وزنه‌برداری باز هم برای ما مدال خوشرنگ بیاورد که این اتفاق نیاز به ابزار دارد.

او ادامه داد: منابع مالی یکی از ابزارهای مدیریت است اما چه کسی گفته که همه چیز پول است؟ خیلی جاها پول بوده اما موفقیت نبوده،چرا؟چون مدیریت نبوده است. روسای هیات های ما باید همراه باشند و تلاش کنند. افرادی مثل رضازاده، انوشیروانی و سلیمی آبرو و اعتبار این رشته هستند. این عزیزان در هر استانی بروند دری به رویشان بسته نیست. حتما که نباید دعوت ها از طرف فدراسیون باشد. خود شما زنگ بزنید و دعوت کنید. شک ندارم اگر این عزیزان بدانند حضورشان باعث باز شدن گره‌ای می شود حتما حضور خواهند داشت. وزنه برداری پر از سرمایه انسانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha