• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۰۶:۲۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402040301377
  • خبرنگار : 71506

چرا فدراسیون زورخانه‌ای حق سفره پهلوانان را نمی‌دهد؟

چرا فدراسیون زورخانه‌ای حق سفره پهلوانان را نمی‌دهد؟

در شرایطی که فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای مبلغ قابل توجهی بودجه از مجلس و وزارت ورزش دریافت کرده است، حق سفره پهلوانان کشور را پرداخت نمی‌کند!

به گزارش ایسنا، چهار سال پیش با درخواست فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای و دستور وزیر ورزش و جوانان، قرار شد ۳ پهلوان کشور که ۳ بار یا بیشتر موفق به دریافت بازوبند پهلوانی شده‌ بودند حق سفره مادام‌العمر دریافت کنند.

بر همین اساس قرار بود به جابر صادق‌زاده، سید محمود میران و آرش مردانی که هر کدام به ترتیب ۵، ۴ و ۳ مرتبه موفق به دریافت بازوبند پهلوانی کشور شده بودند، به صورت مادام العمر ماهیانه مبلغی به عنوان حق سفره پرداخت شود. این مبلغ در همان ابتدا ۳ میلیون و پانصد هزار تومان به صورت ماهیانه مصوب شد و قرار شد همراه با افزایش تورم بر مقدار این مبلغ نیز اضافه شود.

اما در شرایطی که جدا از بودجه مصوب وزارت ورزش و جوانان، مجلس شورای اسلامی نیز بودجه قابل توجه ۱۸ میلیارد تومانی را به فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای اختصاص داده است تا در جهت رشد و توسعه این رشته گام بردارد، پهلوانانی نظیر میران و صادق‌زاده با وجود گذشت ۴ سال هیچ مبلغی را بابت حق سفره پهلوانی دریافت نکرده‌اند و مشخص نیست چرا فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای علی‌رغم دریافت این بودجه کلان حتی از پرداخت این مبلغ اندک به پهلوانان ایران تاکنون خودداری کرده است؟

چرا فدراسیون زورخانه‌ای حق سفره ۳ پهلوان را نمی‌دهد؟

این اتفاق در حالی است که آن‌ها بارها از مسئولان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و وزارت ورزش برای دریافت این مبلغ پیگیری کرده‌اند اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

محمود میران نیز بارها با انتشار پست یا انجام مصاحبه نسبت به رعایت نشدن شان و جایگاه ۳ پهلوان ایران از سوی فدراسیون و مسئولان ورزش گلایه کرده و نسبت به بدقولی فدراسیون در ندادن حق سفره خود انتقاد کرده است.

چرا فدراسیون زورخانه‌ای حق سفره ۳ پهلوان را نمی‌دهد؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha