• سه‌شنبه / ۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402040603564
  • خبرنگار : 71649

عنایتی: به بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم/ در عمرم چنین جوی را ندیدم!

عنایتی: به بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم/ در عمرم چنین جوی را ندیدم!

سرمربی تیم ملی امید پس از فینال غرب آسیا در واکنش به نایب قهرمانی ایران می‌گوید تجربه زیادی در فوتبال دارد اما در طول عمرش چنین جوی را ندیده بود.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره رقابت‌های زیر ۲۳ سال غرب آسیا اظهار کرد: دیدگاهمان برای حضور در این مسابقات مثل بازی تدارکاتی بود اما وقتی در شرایطش قرار گرفتیم، متوجه شدیم بازی‌ها بسیار سنگین بود. تیم‌ها چندین ماه تمرین کرده بودند تا به این مسابقات برسند اما بچه‌های ما شرایط بدنی خوبی نداشتند. از نتایج رضایت کامل ندارم اما می‌دانم قطعا نتایج بهتری نسبت به این مسابقات کسب می‌کنیم و در آینده شرایط بهتری پیدا کنند.

او ادامه داد: ما می‌خواهیم خودمان را برای مقدماتی آماده می‌کنیم که بسیار حساس است. می‌دانید که مرحله اول این رقابت‌ها بسیار سخت‌تر از مرحله‌ بعدی است. باتوجه به قرعه‌کشی این مسابقات و سبک و سیاق تیم‌های شرکت کننده مقداری شرایط سخت خواهد بود. اگر در هر گروه دو تیم صعود می‌کردند راحت‌تر بود. تیمی مثل ازبکستان در پایه‌ها بسیار قدرتمند است و بازی مقابل این تیم در کشور خودش بسیار سخت است.

مسابقات غرب آسیا؛ شبیه‌سازی رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا

سرمربی تیم ملی امید با بیان این‌که بازی‌های غرب آسیا شبیه سازی خوبی برای رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳سال آسیا بود، عنوان کرد: فشار این مسابقات موقعیت خوبی برای ما بود. بدترین اتفاق برای ما در این رقابت‌ها تمرینات ساعت ۵ بعد از ظهر بود. در گرمای شدید تمرین کردیم و از آن بدتر قرعه بد بود. در آن شرایط آب و هوایی و دمای بالای ۴۰ درجه در ۷ روز چهار بازی انجام دادیم و خیلی سخت بود. به غیرت بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم.

عنایتی: به بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم/ در طول عمرم چنین جوی را ندیدم!

او ادامه داد: ما در بازی با فلسطین ۸، ۹ تغییر دادیم و وضعیت خوبی نداشتیم اما خداراشکر در لحظه آخر گل تساوی را زدیم. به هر حال این رقابت‌ها تجربه خوبی بود. من سال‌های زیادی فوتبال بازی کردم و تجربه دارم اما در طول عمرم در بازی فینال چنین جوی را ندیدم. جو خوبی نبود و واقعا بعضی از بازیکنان جوان ما اسیر جو شدند و از نظر عصبی به هم ریخته بودند اما خداراشکر بازی را به خوبی جلو بردیم و فقط در ضربات پنالتی کم آوردیم.

عنایتی اضافه کرد: من با خودم می‌گفتم ای کاش پنالتی‌مان را دروازه‌بان حریف می‌گرفت و توپمان به تیر دروازه نمی‌خورد. به هر حال دستاورد بدی برای ما نبود و ان‌شاءالله خودمان را برای اردوی بعدی آماده می‌کنیم و پس از آن بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار بگیرند. این اردو در هفته آینده برگزار خواهد شد.

او درباره شناختنش از بازیکنان تیم ملی امید بیان کرد: از بازیکنان شناخت کافی پیدا کردیم اما چند مینی کمپ داریم تا رسیدن به بازی‌های مقدماتی از تمام پتانسیل‌هایمان استفاده کنیم و به مدیران آکادمی و باشگاه‌ها اعتماد می‌کنیم تا بازیکنان خوبشان را به ما معرفی کنند و بتوانیم در چند مینی کمپ آن‌ها را ببینیم و بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha