• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402041811619
  • خبرنگار : 71518

اختصاصی ایسنا/

مشکل سربازی هافبک پرسپولیس حل شد/ سرلک با سرخ‌ها تمدید می‌کند

مشکل سربازی هافبک پرسپولیس حل شد/ سرلک با سرخ‌ها تمدید می‌کند

مشکل سربازی هافبک‌ تیم فوتبال پرسپولیس با پادرمیانی فدراسیون و تیم ملی فوتبال حل شد.

به گزارش ایسنا، میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که حالا ۲۸ ساله شده و دیگر نمی‌تواند از معافیت تحصیلی استفاده کند، با تایید فدراسیون فوتبال توانست از قانون تعویق خدمت مشمولان ملی‌پوش استفاده کند تا بتواند قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند.

سرلک با وجود این که پیش از این در لیست امیر قلعه‌نویی حضور داشت، در تورنمنت کافا غایب بود تا به این خاطر درباره آینده خدمت سربازی او حواشی‌ای ایجاد شود اما حالا با تایید فدراسیون فوتبال این مشکل حل شده است. با توجه به این‌که او در شش ماه اخیر به اردوی تیم ملی دعوت شده می‌تواند از این قانون استفاده کند.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌هد با حل شدن مشکل سرلک، او طی روزهای آینده با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را تمدید می‌کند.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی را برای جذب سعید عزت‌اللهی انجام داده و حالا اگر سرلک با پرسپولیس تمدید کند باید دید آیا هم‌چنان عزت‌اللهی در لیست جذب پرسپولیس باقی می‌ماند یا خیر؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۰۷:۲۸

عجب بابا عجب. اینها دیگه شمشیر رو برای پانزده تیم لیگ از رو نبستن‌ و با گیوتین دارن همه رو سلاخی میکنن به خاطر بچه‌ لوس حکومت.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۰۷:۵۱

حالا اگر این بازیکن مال استقلال بود. اینقدر شارلاتان‌بازی درمی‌آوردند تا برود سربازی ولی چون بازیکن پرسپولیس هست هیچکس جیکش درنیامد و همه چیز مثل گل و بلبل حل و فصل شد. بی‌عدالتی تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۰۹:۴۴

چه زیبا! حل شد

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۰۲:۳۶

خداییش اگر قانون باید برای همگان باشد چرا برای تیم پیروزی این قوانین رعایت نمی‌شود و بهر شکلی وتو میشود مگر سال قبل آن بلا را برطرف بازیکنان تیم استقلال در نیاوردم با اینکه در لیست تیم ملی هم بودن به خدا این همه تبعیض برای دلخوش کردن مسولین رنگی خوب نیست خدایی هست مسولین نظام وظیفه بیایند پاسخ دهند یا مثل سخنگوی محترم قضاییه که بخاطر رضایت خاطر تشریف به مجموعه استقلال زد وغائله خوابید بیایند و توضیح دهند چگونه قانون برای پیروزی هرجور که دوست دارن اعمال میشه ولی برای دیگر افراد جامعه عین قانون بخداون ی خدا ظلم وتبعیض از نظر خدا دور نمیشه وتاوان میدهند.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۱۳:۴۸

سرلک آخرین بار آبان پارسال در اردوی تیم ملی بوده پس بیش از 9 ماه است در تیم ملی نیست. قانون خودتون می‌گه شش ماه پیش در اردوها بوده باشه. اصلا اینا به کنار مرادمند و یزدانی همان موقع عضو تیم ملی بودن چرا فرستادید خدمت!؟