• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۵:۲۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1402052113069
  • خبرنگار : 71603

تعطیلی یک دانشگاه در آمریکا به دلیل مشکلات مالی

تعطیلی یک دانشگاه در آمریکا به دلیل مشکلات مالی

دانشگاهی در ویرجینیای غربی که از نظر مالی دچار مشکل شده بود، تعطیل می‌شود.‌

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌ان‌ان، یک دانشگاه کوچک در ویرجینیای غربی پس از کشمکش‌های مالی تعطیل می‌شود تا دانشجویان این دانشگاه در آستانه سال تحصیلی جدید، به دنبال گزینه‌ای دیگر برای تحصیل باشند.

به گفته کری والترز، مدیر بازاریابی و ارتباطات این دانشگاه، روز دوشنبه، هیئت امنای دانشگاه "آلدرسون برادوس" (Alderson Broaddus) یک دانشگاه خصوصی در ویرجینیای غربی، به تعطیلی آن رای دادند.

والترز گفت: همانطور که می‌توانید تصور کنید، ما در حال حاضر بر ارائه اطلاعات دقیق به دانشجویان، اساتید و کارکنان خود در مورد مراحل بعدی و آنچه می‌توانند در روزها و هفته‌های آینده انتظار داشته باشند، متمرکز شده‌ایم.

تصمیم هیات مدیره پس از آن اتخاذ شد که کمیسیون سیاست آموزش عالی ویرجینیای غربی، هیات حاکمه ناظر بر دانشگاه‌های این ایالت، رای به لغو اختیارات دانشگاه آلدرسون برادوس برای اعطای مدرک دادند. چراکه وضعیت مالی این دانشگاه روبه وخامت اعلام شد. 

کمیسیون سیاست آموزش عالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کمیسیون پس از دریافت و تأیید اطلاعاتی مبنی بر اینکه وضعیت مالی دانشگاه آلدرسون برادوس باعث می‌شود این مؤسسه قادر به ایجاد یک محیط یادگیری پایدار، مؤثر و ایمن برای دانشجویان خود نباشد، این اقدام را انجام داد.»

پرونده‌های مالیاتی نشان می‌دهد که آلدرسون برادوس سال‌ها با مشکلات مالی مواجه بود. در سال ۲۰۲۲ میلادی این دانشگاه بیش از ۳۹ میلیون دلار بدهی داشت و درآمد خالص آن ۹۰۴۴۲۴- دلار گزارش شد. 

قرار بود تصمیم این کمیسیون از ۳۱ دسامبر اجرایی شود، اما دانشگاه آلدرسون برادوس از ثبت نام دانشجویان جدید در ترم پاییز ۲۰۲۳ منع شد.

دکتر سارا آرمسترانگ تاکر، صدراعظم آموزش عالی ویرجینیای غربی، گفت: "اولویت اصلی این کمیسیون کمک به دانشجویان (الدرسون برادوس) است که تا حد امکان به تحصیل خود ادامه دهند."

تاکر در بیانیه کمیسیون گفت: «ما با کالج‌ها و دانشگاه‌های دیگر در ایالت کار کرده‌ایم و از داشتن مؤسساتی که مشتاق کمک به این دانشجویان برای انتقال و تکمیل مدارک خود هستند، سپاسگزاریم».

"کمیسیون نقش خود را در اجازه دادن به موسسات خصوصی برای فعالیت در ویرجینیای غربی بسیار جدی می‌گیرد. این نقشی است که قانونگذار برای حفاظت از دانشجویان به ما سپرده است و این دقیقاً همان کاری است که ما انجام می‌دهیم.»

در این میان، چندین دانشگاه در ایالت ویرجینیا آمادگی خود را برای کمک به دانش آموزان Alderson Broaddus برای انتقال به واحدهای خود اعلام کرده‌اند.

به عنوان مثال، کالج وسلیان ویرجینیای غربی در بیانیه‌ای گفت: به دانشجویانی که در (کالج وسلیان ویرجینیای غربی) پذیرش می‌شوند، مسکن تضمینی، فرصت‌های مالی قوی، و حمایت جامع از دانشجویان داده می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha