• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052415542
  • خبرنگار : 71572

صحبت عنایتی با یاسین سلمانی درباره انتخاب تیم جدیدش

صحبت عنایتی با یاسین سلمانی درباره انتخاب تیم جدیدش

سرمربی تیم‌ ملی امید از همزمانی لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های آسیایی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم‌ملی امید پس از دیدار پیکان و گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مشکل بزرگ ما در بازی‌های آسیایی این است که از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. همزمانی بازی‌های ازبکستان و هانگژو هم کار ما را سخت می‌کند. با این حال امیدوارم بتوانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم. اسامی هم به زودی اعلام می‌شود.

او افزود: ما جلسات متعددی در سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی داشتیم و در جلسه‌ای هم که در فدراسیون داشتیم مقرر شد که آن‌ها با باشگاه‌ها صحبت کنند تا همکاری کنند.

سرمربی تیم‌ملی امید درباره وضعیت بازیکنان این تیم بیان کرد: الحمدلله بازیکن بدون تیم نداریم و یاسین سلمانی هم خودش انتخاب کرده که بدون تیم بماند وگرنه او از همه بازیکنان بیشتر پیشنهاد دارد. در حال حاضر یاسین با مربی بدنساز ما در حال تمرین است. ما کسی را رها نمی‌کنیم. من امروز با یاسین صحبت کردم و گفتم که هر چه سریع‌تر تیمش را انتخاب کند چون هم خودش و هم ما از این موضوع ضربه می‌خوریم. خالدآبادی هم بازیکن فیکس ماست.

عنایتی در پایان درباره زمین تمرین امیدها پیش از سفر به ازبکستان گفت: فکر نمی‌کنم مشهد برویم ولی سه، چهار روز قبل از سفر به ازبکستان در چمن خوبی قرار است تمرین کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۰۱:۴۰

اطلاعات ورزشی خوبی در اختیار بازدیدکنندهای خود میزارین

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۰۶:۱۷

تا عنایتی سرمربی باشه اینا رو تهدید می‌کند بروند حتما تو کیسه وگرنه از تیم امید خطشان ماند کاری که با خالدآبادی کردند اینم مافیاگری را از قلعه‌نویی یاد گرفته است.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۰۴:۳۲

منطق لنگ جماعت ....سه جین بازیکن دارن ...بعد میگن نداریم.سقف رعایت کردیم.چاپلوسها