• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052516388
  • خبرنگار : 50228

ویدیو/ درگیری منصوریان و هوادار فولاد

ویدیو/ درگیری منصوریان و هوادار فولاد

بازی دو تیم فولاد و نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر با حاشیه‌هایی همراه بود و علیرضا منصوریان بعد از دریافت گل از تیم رقیب، با هواداران تیم خود درگیر شد.

به گزارش ایسنا، فولاد از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در خانه پذیرای نفت آبادان است. این بازی در نیمه اول در حال جریان است که نفتی‌ها در دقیقه ۱۴ و ۲۳ توسط طالب ریکانی و فاخر تهامی به گل رسیدند. البته گل دوم نفت مردود اعلام شد اما نکته مهم درگیری بازیکنان دو تیم بعد از این گل بود.

همین درگیری منجر به توقف چند دقیقه‌ای بازی شد. در همین حین نیز یکی از تماشاگران در جایگاه پشت نیمکت فولادی ها اقدام به فحاشی به منصوریان کرد که این موضوع باعث شد سرمربی فولادی ها هم از کوره در برود و واکنش نشان داد.

در ادامه نیز داور علیرضا منصوریان را با کارت زرد جریمه کرد. در نتیجه بازیکنان فولاد پس از درگیری یکی از تماشاگران فولاد با منصوریان، سعی در آرام کردن او داشتند.

بعد از این اتفاقات هواداران فولاد نیز علیه منصوریان شعار سر دادند. بازی پس از  حدود هفت دقیقه از سر گرفته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۲۳:۴۸

فولاد این هما بازیکن سرشناس چرا می بازد هنوز با پرسپولیس واستقلال وسپاهان بازی نکرده پس با آنها چقدر می‌خورد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۰۰:۵۲

لمپنی به اسم منصوریان

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۰۷:۰۶

وقتی تماشاگر فرهنگ نداشته باشه میخوای تیم و مربی نتیجه بگیره 🤫

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۷ ۲۰:۰۹

ابرمون رو بردن اهوازیا

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۲۰:۳۹

هواداران فولاد چرا به نکونام چیزی نگفتند ونباید می گفتند اما چرا شیشعلی ای محبوب مارو اذیت می کنند صبر کنید سال دیگه شیشعلی می‌ره توکیسه شماهم در دسته یک قهرمان میشید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۲۰:۴۸

جای تاسف داره واقعا افراد بی خانواده بی فرهنگ زیاد پیدا میشه انتظاری نیست اخه با فوش دادن که کار حل نمیشه کسی هم که به کسی فوش میده به خودش بر میگرده فوش پیش کسی نمیره.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۲۱:۰۷

آقا منصوریان به مولا قسم من ۱۶سال هوادار فولادم اگه یه معذرت‌خواهی بخاطر حرفهای قبلیت زده بودی تمامی هوادارا حامیت میشدند‌ حالا هم شده عین تیم ملی تو جام جهانی که اکثر ملت حامیش نبودن و اون نتایج رخ داد. قدرت اصلی و سرمایه‌های واقعی هر تیم به هواداراشه شما پارسال یه توهینی کردید حتی عرضه‌ی عذرخواهی رو هم نداری؟؟ فقد یه دو کلمه‌ی سادس

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۲۳:۱۰

امسال متاسفانه تیم وهواداران فولاد اسیر دلقکی بنام علی منصوریان شدن.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۷ ۰۰:۵۴

واقعا آبروی هرچه خوزسنانی هست بردین شماهاهوادارنیستین یه جمعیت به ناموس خودتون توهین کنه چکارمیکنید لعنت به کسی که شما را تربیت کرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۷ ۰۹:۴۷

سلام منصوریان درحد فولاد نیست تیمی مثل فولاد مربی مثل نکونام ومنصوریان نمیخواد وتازمانی که همچین ادم های وارد فولاد بشن فولاد هروروز ضعیف ترمیشه لطفا یه مربی کاربلد بیارید باتشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۷ ۰۹:۴۸

منصوریان جنس ازموتوری نگیر خیلی توفضایی

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۷ ۱۰:۳۶

واقعا فوتبال و اکثر عوامل فوتبال چه بازیکن چه مربی واقعا یه عده ادم ول ، بی ادب ، پر ادعا و بی هنر هستند . ای کاش چند سال این ... را تعطیل کنند . تا یکم این پول های مفت به قهرمان های واقعی دیگر رشته ها که مستحق ان هستند ، برسد .