• یکشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402070201062
  • خبرنگار : 71576

دومین برد ساندای ایران/ عبور پناهی از حریف یمنی

دومین برد ساندای ایران/ عبور پناهی از حریف یمنی

شجاع پناهی نخستین برد ساندای مردان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را دشت کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، شجاع پناهی، ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم ایران به عنوان نخستین نماینده ایران در بخش ساندای مردان به روی سکو رفت که مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت.

او در نخستین مبارزه خود که از مرحله یک هشتم رقابت‌های برگزار شد، مقابل «اسکندر یوسف احمد سعد» از یمن قرار گرفت که در پایان حریف یمنی خود را شکست داده و راهی دور بعد این مسابقات شد.

شجاع پناهی، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم بخش ساندای مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو پس از پیروزی در مبارزه نخست گفت: بازی اول اهمیت خاص خودش را دارد و به اصطلاح زهر بدن در مسابقات گرفته می‌شود و بدن روی غلتک می‌افتد.

او ادامه داد: خوشبختانه موفق شدم آنچه مدنظر خودم و مربیان بود را کامل اجرا کنم و با امتیاز عالی برنده شوم.

وی درباره شناخت از رقیبان احتمالی نیز گفت: از قبل شناختی نداریم اما قطعا فیلم‌ مبارزات‌شان را با مربیان آنالیز می‌کنیم و با مشورت هم به تصمیمی مشترک می‌رسیم و گام به گام پیش می‌رویم چون هر بازی به تاکتیکی جداگانه نیاز دارد.

پناهی افزود: حریف مبارزه فردا هنوز مشخص نشده است اما باید با برنده مبارزه نمایندگان نپال و قرقیزستان بازی کنم.

وی با ابراز امیدواری از کسب مدال ارزشمند طلا در این رویداد معتبر آسیایی افزود: اینجاییم تا طلا بگیریم. خوشبختانه پنج ماه اردوی منظم داشتیم و تمرینات با فشار زیاد را پشت سر گذاشتیم. هم بچه‌ها و هم کادر فنی زحمت زیادی کشیدند و فدراسیون هم باوجود مشکلات زیاد، سنگ تمام گذاشت و امیدوارم بتوانیم زحمات را با مدال خوشرنگ طلا جبران کنیم.

محسن محمدسیفی و یوسف صبری دو سانداکار دیگر تیم ملی مردان ایران هستند که تا لحظاتی دیگر برابر رقبایی از کره‌جنوبی و قزاقستان به روی سکو خواهند رفت.

پیش از مبارزه شجاع پناهی در بخش ساندای مردان، الهه منصوریان سانداکار تیم ملی زنان ایران نیز مقابل حریف نپالی خود به روی سکو رفته بود که مقتدرانه به پیروزی دست یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha