• سه‌شنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402071107386
  • خبرنگار : 71469

بازی‌های آسیایی هانگژو چین

سرمربی تیم ملی واترپلو: امیدوارم مسیر مدال‌آوری هموار شود

سرمربی تیم ملی واترپلو: امیدوارم مسیر مدال‌آوری هموار شود

سرمربی جوان تیم ملی واترپلو گفت: امیدواریم با همین روند خوبی که در پیش گرفته‌ایم مسیر برای مدال‌آوری هموار شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، بهنام پنام‌تاش پس از پیروزی مقتدرانه تیمش مقابل تایلند اظهار کرد: بازی بازی بدی نبود. فقط همین را می‌توانم بگویم. قطعا تیم ما نسبت به رقیب سر بود و این را می‌توان در نتیجه به دست آمده رویت کرد.

در دقایقی از بازی این طور به نظر می‌رسید که برخی از ملی‌پوشان عجولانه عمل می‌کردند و به رقیب فرصت حمله داده می‌شد. سرمربی جوان تیم ملی واترپلو در این باره گفت: نه این طور نبود. بچه‌های ما در آب و در زمان مسابقه دوست دارند بخشی از کارشان نمایشی باشد تا لذت بیشتری از بازی خود مقابل رقبا، خصوصا رقبایی که ضعیف‌ترند ببرند. بخش دیگر هم مربوط به درخواستی است که من از بچه‌ها داشتم تا کار و استراتژی تاکتیکی خود را در بازی پیاده و نقاط ضعف و قوتش را آنالیز کنیم. شاید به همین دلیل بخشی از کار درست درنمی‌آمد.

سرمربی تیم ملی واترپلو درباره بازی سخت فردا با میزبان یعنی تیم چین اظهار کرد: تمام این سه، چهار ماهی که اردو داشتیم چینی‌ها را کاملا آنالیز کردیم و تمرکزمان را گذاشتیم برای برتری برابر این تیم قدرتمند.

او در پایان با بیان این مطلب که حتی پس از عبور از چین در گروه دیگر باید به مصاف سایر قدرت‌های برتر واترپلوی آسیا بروند، تصریح کرد: ما در گروه دیگر کشورهای قدرتمند و مدعی همچون ژاپن، قزاقستان و ... را پیش رو داریم. اما بازی به بازی رقبای خود را آنالیز می‌کنیم و امیدواریم با همین روند خوبی که در پیش گرفته‌ایم مسیر مدال‌آوری ما هموار شود.

مهدی دایی‌تقی، ملی‌پوش واترپلو، که در بازی مقابل تایلند به عنوان ذخیره طلایی به آب زد و عملکرد خوبی را از خود نشان داد درباره بازی فردا با چین میزبان اظهار کرد: «ما برای بازی با چین خیلی زحمت کشیدیم و آنالیز عالی روی این بازی داشتیم. قطعا در تمام اردوهایمان در ایران، صربستان و حتی گرجستانی که رفتیم تلاش کردیم برای پیروزی بر چین»

دایی‌تقی ادامه داد: «هدف ما شکست چین در خانه و خاک خودش است. قطعا بعد از اینکه چین را شکست دهیم با روحیه و انگیزه‌ای که از این برد می‌گیریم می‌توانیم روند صعودمان به فینال و به امید خدا کسب عنوان قهرمانی را تسهیل کنیم.»

او به تعامل عالی در تیم اشاره کرد و افزود: «همه بچه‌های تیم تعامل بسیار خوب و مثال‌زدنی برای رسیدن به قهرمانی دارند. امیدوارم با همین تعامل بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.»

علیرضا مهری، دیگر واترپلوئیست تیم ملی، درباره بازی با تایلند و اینکه با توجه به شرایط بازی بیشتر یک تدارکاتچی بود، اظهار کرد: این بازی را طبق برنامه‌ای که از قبل داشتیم، بردیم. می‌دانستیم بازی راحتی برای ما خواهد بود اما می‌خواستیم مرور تاکتیک در آب داشته باشیم و ضعف‌ها را دوباره مرور کنیم و تمرین ویژه‌ای برای بازی مقابل چین داشته باشیم.

او افزود: کل تمرین‌های ما در اردوی صربستان و تهران فقط برنامه‌ریزی برای این بازی بود.

مهری درباره بازی با چین گفت: این تیم را آنالیز کرده‌ایم و معتقدم می‌توانیم خیلی راحت با این تیم بازی کنیم. اگر تاکتیک‌هایی را که داریم در آب پیاده کنیم، می‌توانیم برنده باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha