• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1402072215053
  • خبرنگار : 71567

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران خبر داد

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی دانشگاه تهران

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی دانشگاه تهران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از اجرای طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با هدف ارتقاء سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر احمد نوحه گر در بازدید از پردیس بین المللی ارس معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران ضمن اعلام این خبرگفت: طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به متراژ ۱۰ هزار متر مربع و در زمینی به مساحت ۶۷ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران با بیان اینکه راه اندازی طرح جامع پردیس بین المللی ارس این دانشگاه با هدف ارتقای سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس انجام می گیرد، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است این طرح در فاز اول ساختمانی با امکانات آموزشی و پژوهشی احداث شود.

در این بازدید دکتر زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس  با اشاره به جذب دانشجویان با هدف گسترش ارتباطات بین المللی به عنوان یکی ازبرنامه های مهم پردیس بین المللی ارس بر ایجاد زمینه‌های پذیرش دانشجویان غیرایرانی که همسویی فرهنگی بیشتری با کشور ما دارند تاکید کرد.

دکتر زهرا امام جمعه رئیس پردیس بین المللی ارس گفت: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور، معتبرترین دانشگاه در سطح کشور است. مطمئناً این حضور و معرفی مراکز علمی نتایج پرباری را به همراه خواهد داشت و این همکاری‌ها می‌تواند در حوزه‌های مختلفی از جمله تحقیقاتی، بین المللی، دانشجویی و آموزشی صورت گیرد.

امام جمعه افزود : پردیس ارس یکی از پردیس‌های بین المللی دانشگاه تهران به شمار می آید، که دو هدف دارد یکی پذیرش دانشجویان خارجی و دیگری بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند. علاقه خروج از ایران حالا بیشتر در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است که با توجه به وضعیت جمعیت جوان کشور این اتفاق به نفع کشورما نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha