• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402072315849
  • خبرنگار : 71552

کیومرث هاشمی: یکی از راه‌های توسعه ورزش توجه به مناطق محروم و روستایی است

کیومرث هاشمی: یکی از راه‌های توسعه ورزش توجه به مناطق محروم و روستایی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از راه‌های توسعه ورزش توجه به مناطق محروم و روستایی است که استعدادهای خوبی دارند.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی در جریان مسابقات جام پرچم اظهار کرد: واقعیت این است که یکی از راه های توسعه ورزش توجه به مناطق محروم و روستایی است که استعدادهای خوبی دارند و نیاز است که مجموعه ورزش در این زمینه فعالیت خود را بیشتر کند و همه مناطق کشور را درگیر توسعه ورزش در اقشار جامعه کند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: رویدادی که تحت جام پرچم در حال برگزاری است در چند مرحله انجام شده و در مرحله اول 350 هزار نفر با 27 هزار تیم ورزشی ثبت نام کردند و در مرحله مقدماتی شرکت کردند. امروز هم افتتاحیه طرح ملی است که در رشته مینی فوتبال در دو بخش مردان و زنان رقابت می کنند. ما اعتقاد داریم که ورزش فقط در مناطق پربرخوردار نیست، در روستاها هم استعدادهای خوبی داریم. از میزبان این دوره از مسابقات و فدراسیون روستایی تشکر می‌کنم. اعتقاد داریم این همکاری بین دستگاه‌ها به توسعه ورزش کمک می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های هفته تربیت بدنی گفت:‌ در هفته تربیت بدنی برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است. از حدود یک ماه قبل این ستاد فعال شد و با حضور خود من برگزار شد. برنامه‌های ملی مثل افتتاح پروژه‌ها و دیگر موارد پیش بینی شده است. امیدوارم همکارانم در معاونت ورزش همگانی موضاعات و فعالیت‌ها را تشریح کنند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که در آستانه انتخابات مجلس چه انتظاراتی از نمایندگان جدید دارید گفت: حضور مردم نکته مهمی است که می تواند به حرکت بزرگ کمک کند. انتخابات مجلس مورد توجه نظام است که برگرفته از مردم و انتخاب مردم انجام می شود. ما همیشه در این زمینه ها فعال بودیم و امیدواریم حضور پرشور مردم را شاهد باشیم. مجموع نمایندگان که در قانون‌گذاری کمک می کنند و هم در بحث نظارت بر دستگاه‌ها فعالیت دارند. هر چه این تعاملات بیشتر باشد در بخش های مختلف نتیجه بهتری دارد. ما در ورزش از ظرفیت نمایندگان استفاده می‌کنیم و امیدواریم با این انتخابات، نمایندگان جدید مثل همیشه یار و یاور حوزه‌ها مخصوصا بخش ورزش باشند.

کیومرث هاشمی: یکی از راه‌های توسعه ورزش توجه به مناطق محروم و روستایی است

کیومرث هاشمی: یکی از راه‌های توسعه ورزش توجه به مناطق محروم و روستایی است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha