• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402091913824
  • خبرنگار : 71972

رویداد صدرا با بیش از ۵۰ شرکت و صنعتگر در واحد تهران غرب در حال برگزاری است

رویداد صدرا با بیش از ۵۰ شرکت و صنعتگر در واحد تهران غرب در حال برگزاری است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از حضور ۵۰ شرکت و صنعتگر در رویداد صدرا خبر داد.

به گزارش ایسنا، احسان شکوری از حضور شرکت‌ها و صنعتگران در رویداد صدرا خبر داد و گفت: رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور بیش از ۵۰ شرکت و صنعتگر باهدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع و شرکت‌های محلی و ملی از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: نمایشگاه صدرا نمایشگاهی برای ارتباط صنعت با دانشگاه است و دانشجویان مستعد و توانمند می‌توانند باتوجه‌به حضور شرکت‌ها در دانشگاه به طور مستقیم با حوزه‌های کاری و نیازهای شرکت‌ها آشنا شده و شغل آینده خود را پس از این رویداد شروع کنند.

شکوری افزود: در این رویداد نیازهای صنعت در حوزه‌های تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری، خدمات تخصصی کارگاهی و آزمایشگاهی و دوره‌های آموزشی معرفی می‌گردند.

وی با تأکید بر اینکه طرح صدرا بستری جهت پیاده‌سازی طرح پویش برای دانشجویان و شرکت‌ها است تصریح کرد: طرح پویش یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و کارآمد دانشجویان و توانمندسازی و مهارت‌آموزی و ایجاد کارآموزان ماهر و کارآمد است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: بر اساس این طرح، افراد علاقه‌مند می‌توانند هم‌زمان با تحصیل تعدادی از واحدهای کارآموزی خود را در محیط کار واقعی تجربه کرده و آمادگی‌های لازم جهت اشتغال در صنایع را کسب نمایند.

شکوری در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب مفتخر است در طرح پویش یکی از برترین دانشگاه‌ها در استان تهران است که تا کنون بیش از نیمی از چشم‌انداز سال ۱۴۰۳ را محقق کرده است.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha