• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402100503548
  • خبرنگار : 71576

هاشمی: مربیان خودشان را توجیه نکنند/ باید در دفاع بهتر شویم

هاشمی: مربیان خودشان را توجیه نکنند/ باید در دفاع بهتر شویم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مربیان نباید با کلماتی مثل فشردگی مسابقات، جوانگرایی و ... خودشان را توجیه کنند.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی قاطع شاگردانش مقابل تیم طبیعت تهران در هفته یازدهم (پایانی) نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال توضیح داد: با تیم شایسته‌ای بازی داشتیم که هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادر فنی با دانشی این تیم را رهبری می‌کند و به کارشان تعهد دارند. درباره تیم خودمان هم باید بگویم که بازیکنان ما فقط بازی نمی‌کنند بلکه تلاش می‌کنند که تعهد خود را ثابت کنند. فکر و ذکر آنها تمرین‌کردن و بردن است. امیدوارم این روند تا پایان ادامه‌دار باشد.

هاشمی درباره عملکرد خوب تیم شهرداری گرگان روی شوت‌های سه‌امتیازی نیز خاطرنشان کرد: تیم ما ذاتا شوتزن دارد. اگر اغراق نکنم، حدود ۹ بازیکن تیم ما شوتزن هستند و توانایی خوبی در این زمینه دارند. شرایط هم گاه جوری می‌شود که شرایط شوت دارند و وظیفه آنها هم همین است. امشب هم شانس بیشتر با ما یار بود و تعداد شوت‌های بیشتری گل شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره دلیل بازی‌ندادن ویل چری، گارد و ستاره آمریکایی تیمش، در این دیدار نیز گفت: او کمی از ناحیه کمر احساس درد داشت و ریسک نکردیم. او روز جمعه برای ما بازی می‌کند و مشکل جدی ندارد.

او درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ و انتقادهای البرز آبکناری نیز توضیح داد: فشردگی مسابقات برای ما بیشتر است چون ما در غرب آسیا هم حضور داریم. اما در کل من با واژه‌های فشردگی،‌ جوانگرایی، خارجی داشتن و نداشتن، بودجه و ... خیلی ارتباط ندارم چون به نظرم توجیه‌کردن است. شخصا سعی می‌کنم اگر تیم من قرار است در هفته حتی سه بازی انجام دهد، به بهترین شکل تیمم را آماده کنم و وظیفه ما مربیان همین است که بهترین کار را ارائه کنیم.

هاشمی گفت: امیدوارم خروجی کار ما مربیان باشگاهی به سود بسکتبال ایران باشد؛ چرا که یک بعد کار ما باشگاه است و بعد دیگر تیم ملی است و ما همه نسبت به تیم ملی مسئولیم. همه ما عاشق بسکتبال و ورزش ملی خودمان هستیم. امیدوارم به تیم ملی کمک کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره حضور یا عدم حضور تیمش در جام حذفی نیز اظهار کرد: چون در بازی‌های غرب آسیا هستیم از حضور در این مسابقات خودداری کردیم.

او در پایان درباره رضایت یا عدم رضایتش از عملکرد شاگردانش در نیم‌فصل نخست لیگ نیز گفت: ما یکسری اشتباهات در برخی بازی‌ها داریم. آن یک باختی هم که دادیم به خاطر اشتباه من بود چون باخت بر عهده مربی است و برد با بازیکن. برای اینکه بتوانیم بهتر شویم باید کار بیشتری کنیم تا در غرب آسیا و پلی‌آف‌ها نتیجه قابل قبول کسب کنیم. باید در دفاع بهتر شویم. اگر بگویم راضی‌ام برای تیمم و خودم سقف تعیین کرده‌ام. بنابراین خیر راضی نیستم و باید بهتر شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha