• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: دانشگاه‌های کشور
  • کد خبر: 1402101208269
  • خبرنگار : 71970

افتتاح دفتر مشاور امور زنان و خانواده در دانشگاه سمنان

افتتاح دفتر مشاور امور زنان و خانواده در دانشگاه سمنان

در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) آئین گرامیداشت روز زن دفتر مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه سمنان در ستاد مرکزی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) آئین گرامیداشت روز زن با حضور مسئولان و بانوان دانشگاه سمنان برگزار و دفتر مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه سمنان با حضور رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه در ستادمرکزی افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین، رئیس دانشگاه سمنان در این آئین ضمن تبریک ولادت بانوی آب و آینه حضرت فاطمه (س) با اشاره به شعار دانشگاه سمنان تحت عنوان توسعه جامع دانش بنیان دانشگاه سمنان گفت: برای هر گونه توسعه‌ حتی ارائه خدمات رفاهی نیازمند توسعه دانشگاه سمنان است که باید برای آن تلاش کرد.

وی جذب دانشجویان بین الملل را یکی از اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: باید در جهت توسعه منابع دانشگاه تلاش کنیم.

سعدالدین با بیان اینکه بانوان بهترین مدیران جامعه و خانواده هستند افزود: بانوان بهترین ایثارگران هستند و دلیل این ادعا مادران  شهدایی هستند که فرزند خود را برای دفاع از اسلام و میهن هدیه کردند.

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به گام بلند دانشگاه سمنان در راستای اختصاص زمین به دانشگاهیان این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه در کشور گفت: امیدواریم با طی شدن مراحل قانونی این اقدام در جهت رفاه حال همکاران علمی و یاوران علمی دانشگاه عملیاتی شود و برای انجام آن ۲۵ هکتار زمین اختصاص یافته است.

خاطره کفشدوزان مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان نیز در این آئین گزارشی از فعالیت بانوان هیات علمی و نیز یاوران علمی دانشگاه و موفقیت های آنان ددر حوزه های علمی ارائه کرد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان در خصوص افتتاح دفتر مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه سمنان گفت: افتتاح این دفتر در این زمان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم محل تجمیع افکار ناب و سازنده بانوان در راستای ارتقای اهداف دانشگاه و نظام آموزش عالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در آئین افتتاح این دفتر گفت: این دفتر مکانی برای نشر معارف فاطمی و دفاع از حقوق و شخصیت زن باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha