• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۶:۳۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402102316503
  • خبرنگار : 71613

کارخانه:

با عجله سرمربی والیبال را انتخاب کنیم هم پولمان می‌رود هم نتیجه

با عجله سرمربی والیبال را انتخاب کنیم هم پولمان می‌رود هم نتیجه

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: اگر با عجله سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم و فردی که شایسته نیست را بیاوریم هم پولمان رفته و هم نتیجه نگرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال یکشنبه، ۱۷ دی برگزار و در پایان این جلسه اعلام شد که دو گزینه از بین چهار گزینه مورد نظر برای سرمربیگری تیم ملی والیبال (ویتال هاینن، آنجلو لورنزوتی، سعید معروف و روبرتو پیاتزا)، به دلایلی نامعلوم به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف داده‌اند.

مصطفی کارخانه، عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اشاره و بیان کرد: معتقدم باید با آرامش این کار را انجام بدهیم. اگر با عجله سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم و فردی که شایسته نیست را بیاوریم هم پولمان رفته و هم نتیجه نگرفته‌ایم اما اگر ۱۰ روز دیرتر شود و با فکر و هدف جلو برویم به مراتب خروجی بهتری خواهد داشت.

او در مورد دو مربی دیگری که به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی در حال رایزنی با فدراسیون هستند، بیان کرد: دو گزینه دیگر اضافه می‌شوند. از آنجایی که شناخت عمیقی از سیاست‌های آقای مرادی سرپرست فدراسیون دارم، فردی کاملا باتجربه، آگاه و با علم است. منافع ملی و والیبال را می‌بیند و جای نگرانی نیست.

کارخانه در مورد شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک گفت: معتقدم شانس داریم اماتلاش مضاعفی می‌خواهد. یک مربی می‌خواهیم که چنین باوری داشته باشد که گاهی می‌شود کارهای بزرگی انجام داد. موفقیت به مربی، بازیکنان و فدراسیون مرتبط است که با جدیت، متعهدانه، دلسوزانه و با مسئولیت بالا تلاش خود را کنند. دیگر اگر نشد حداقل شرمنده نیستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۲۰:۰۶

سلام دوستان والیبالیست به نظر این عضو فنی عجله نباید کرد آخه یکی نیست به آقایان بگه این چه حرفی داری میزنی بعداز شش ماه تازه میگی نباید عجله کرد خوب صبر کنید یک ماه مانده یه مربی رو با عجله بندازید به والیبال بعدش بگید مربی شناخت کامل نداشته بابا شما همه اهالی والیبال را سر کار گذاشتین وهیچ کسی برای شما مهم نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۰۶

راست میگه، هنوز چند سال وقت داریم، چرا عجله کنیم؟