• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: نانو‌ فناوری
  • کد خبر: 1402112316182
  • خبرنگار : 30057

معرفی آخرین دستاوردها و تبیین چالش‌های صنعتی نانو در تریبون ۱۴۰۲

معرفی آخرین دستاوردها و تبیین چالش‌های صنعتی نانو در تریبون ۱۴۰۲

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو و همکاری شرکت‌های فناور رویداد «تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۲» از ۲۸ بهمن آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایسنا، در راستای ترویج صنعتی فناوری‌های نانو و میکرو و معرفی دستاوردها و توانمندی‌های دانش‌بنیان فناوری نانوی ایران در زمینه‌های مختلف صنعتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها و جامعه صنعتی کشور چهارمین رویداد نانو و صنعت با عنوان «تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۲» از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این رویداد ملی با ارائه بیش از ۷۰ تن از مدیران، متخصصان، پژوهشگران و نانوفناوران در حوزه‌های مختلف صنعتی کشور با رویکرد معرفی محصولات، تجهیزات و دستاوردهای شرکت‌های نانوفناور و دانش‌بنیان در صنایع مختلف، معرفی برنامه‌های توسعه صنعتی، سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد فناوری‌های نانو و میکرو، تبیین توانمندی‌های شرکت‌های منتخب ایرانی و فرصت‌های اقتصادی و تجاری و معرفی کاربردهای صنعتی فناوری نانو با ارائه راه حل‌های نانوفناورانه و صنعتی برای رفع نیاز صنایع کشور آغاز به کار می‌کند.

تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع داخلی و خارجی، ایجاد بستر ارتباطی و تبادل دانش و فناوری بین جامعه پژوهشی، مدیریتی و نانوفناوران با جامعه تولید صنعتی کشور، ایجاد بسترهای مناسب همکاری علاقمندان با شرکت‌های نانوفناور در زمینه‌های صنعتی، تحقیقاتی، رسانه‌ای، بازاریابی و فروش، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت ارتباط بیشتر بهره برداران، متقاضیان صنعتی، رسانه‌ها و مصرف کنندگان محصولات نانوفناورانه با شرکت های فناور و تبیین فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، تجربه‌های موفق و حمایت از صادرات محصولات فناورانه و دانش بنیان ایران از دیگر رویکردهای رویداد تربیون ۱۴۰۲ به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه تا روز جمعه، ۲۷ بهمن فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام در این رویداد، از طریق صفحه ثبت نام در سایت ایوند (به نشانی https://evand.com/events/0119) اقدام کنند.

به نقل از ستاد نانو، حوزه‌های تخصصی و صنعتی و موضوعات محوری در چهارمین رویداد ملی نانو و صنعت-۱۴۰۲ شامل «نانوداروها و صنایع بهداشت و سلامت»،  «نانوکاتالیست‌ها، نانوجاذب‌ها و نانوساختارهای پیشرفته صنعتی»، «صنایع ساخت و ساز – برنامه‌های توسعه صنعتی نانو»، «صنایع پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین»، «تجهیزات مشخصه‌یابی، تولید نانومواد و نانوحباب‌ها»، «تولیدات نانوفناورانه و سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر» می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha