• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402120805297
  • خبرنگار : 50228

رحمان رضایی: آیا مربیان قبلی چیزی به تیم‌ملی اضافه کردند؟

رحمان رضایی: آیا مربیان قبلی چیزی به تیم‌ملی اضافه کردند؟

مربی تیم ملی فوتبال می‌گوید که پروژه جوان‌گرایی در این تیم از بازی با ترکمنستان آغاز خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، رحمان رضایی، مربی تیم‌ فوتبال در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در نیم فصل دوم بازیکنان خارجی جدیدی به تیم‌ها اضافه شده‌اند آیا این بازیکنان می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند؟ اظهار کرد: مطمئناً درباره این بازیکنان خارجی مطالعه شده است و امیدوارم کیفیت آن‌ها به صورتی باشد که بتوانند کمک کننده باشند و حضور آن‌ها در فوتبال ایران نتیجه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها امیر قلعه‌نویی را با این شاخصه می‌شناسند که به لیگ اهمیت می‌دهد و آیا برای بازی با ترکمنستان باز هم به بازیکنان لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی توجه می‌شود؟ گفت: همیشه نگاه قلعه‌نویی به لیگ برتر بوده و هست و امیدوارم کیفیت لیگ به صورتی باشد که خروجی آن برای تیم ملی باشد. قلعه‌نویی به لیگ اهمیت می‌دهد و انشاالله او بتواند از بین این بازیکنان بهترین نفرات را انتخاب کند.

مربی تیم ملی فوتبال درباره در واکنش به سوالی درباره انتقادها به دستیاران امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: مطمئنا وقتی تیم نمی‌برد انتقادها از فدراسیون مربی و بازیکنان زیاد است و حواشی زیادی نیز ایجاد می‌شود البته برخی‌ها صحبت‌هایشان جنبه سازندگی و دلسوزی دارد ولی برخی دیگر انتقادهایشان حالت تخریبی دارد و صحبت‌هایشان به گونه‌ای است که جنبه مثبت برای تیم ملی ندارند. به هر حال انتقادها طبیعی است و انتقادهایی که از سر دلسوزی و عرق ملی و جنبه سازندگی داشته باشد را می‌شنویم ما با جان و دل می پذیریم. و امیدوارم در ادامه بیشتر و بهتر کار کنیم.

او در واکنش‌ها به این سوال که گفته می‌شود تیم ملی دستاوردی نداشته است، خاطرنشان کرد: منظور از شما از دستاورد چیست؟ به هر حال به این سرعت نمی‌شود کار کرد. از زمانی که آقای قلعه‌نویی تیم ملی در اختیار گرفت مگر چند روز بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند؟ فکر می‌کنم به ۴۰ روز هم نرسید. مربیان قبلی یک دهه در تیم ملی بودند و با بیشتر آن‌ها با این بازیکنان کار کرده بودند. آیا آن‌ها چیزی به تیم ملی اضافه کرده بودند؟ خیر. بنابراین کاری که در یک دهه انجام نشد مطمئناً در یک سال هم انجام نمی‌شود. البته مطمئن باشید روند در ادامه به شکل قبل نخواهد بود و بازیکنان جدید انتخاب خواهند شد و ان‌شاءالله لیگ پرباری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با ترکمنستان شاهد بازیکنان جدید در تیم ملی خواهیم بود؟ گفت: بله، حتماً. امیدوارم با مطالعه روی بازیکنان لیگ بتوانیم نفرات خوبی را پیدا کنیم و بازیکنان با سن و سال پایین‌تر و با استعداد بیشتر را داشته باشیم و انشاالله بتوانیم آینده خوبی برای تیم ملی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۸ ۲۱:۵۶

شما هم اضافه نمیکنی بلکه کم هم میکنی