• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1402121006575
  • خبرنگار : 71970

دعوت اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ از مردم برای حضور در انتخابات

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ طی بیانیه‌ای از عموم مردم و دانشگاهیان برای حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" إِن‌َّ اللّه‌َ یَأمُرُکُم‌ أَن‌ تُؤَدُّوا الأَمانات‌ِ إِلی‌ أَهلِها "

انتخابات مظهر جمهوریت و تجلی اراده ملت است و شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و حق قانونی است. در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی، امت حسینی ما برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دوام عزت و اقتدار ایران اسلامیمان همواره در انتخابات گوناگون حضور حماسی داشته و آگاهانه قدرت و اراده خود را در انتخاب نمایندگان به منصه ظهور رسانده اند و اینک در آستانه یک حماسه بزرگ دیگر در زمینه انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم؛ که هر کدام در جای خود نقش اساسی در استحکام، عزت و اقتدار نظام اسلامی دارد.

۱۱ اسفند جلوه گاه وحدت ملی برای ساختن ایران قوی، میدانی برای تجدید میثاقی دوباره با امامین انقلاب، شهدای عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی و میعادگاهی بزرگ برای غلبه بصیرت، امید و اراده مردم قهرمان ایران اسلامی بر سناریوهای تکراری و مضحک استکبار و استعمار جهانی در ترویج ناامیدی، سیاه نمایی، انفعال و بی تفاوتی است.

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ جهت لبیک به فرمان جهاد عمومی مقام معظم رهبری(حفظه الله ) در خصوص دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات از خانواده بصیر و بزرگ دانشگاه‌های تهران، به عنوان جهادگران عرصه تبیین دعوت می نماید تا ضمن مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات، با روشنگری و تبیین زوایا و جنبه های مختلف انتخابات و تواصی سیاسی و امر به معروف؛ زمینه برگزاری یک رقابت سالم، آگاهانه و حماسی را فراهم نمایند و حماسه ای دیگر در صحنه دفاع از اسلام، نظام و میهن اسلامیمان را رقم بزنند.

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha