• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402122114941
  • خبرنگار : 90047

اسبقیان: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم/ رئیس فدراسیون ناشنوایان تائیدیه پزشکی داشت

اسبقیان: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم/ رئیس فدراسیون ناشنوایان تائیدیه پزشکی داشت

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم که امیدوارم تا پایان دولت حداکثر ۵۰ درصد این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

به گزارش ایسنا، محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان گفت: این فدراسیون اهمیت زیادی برای ما دارد در المپیک ۲۰۲۲ این فدراسیون موفق به کسب ۴۰ مدال شد که افتخار بزرگی برای ورزش کشور بود. امیدوارم در مدیریت جدید این فدراسیون با تلاش و پشتکار اعضای مجموعه این عناوین تداوم داشته باشد.

اسبقیان خاطرنشان کرد: نکو نعل آزاد باید از تجربیات فراهانی که در این فدراسیون زحمات زیادی کشیدند بهره بگیرد تا با هم افزایی و همدلی خوب بتوانیم آینده نوید بخشی را در این فدراسیون رقم بزنیم.

وی افزود: به عنوان کسی که ۴۰ سال در ورزش کشور هستم معتقدم باید از تمام ظرفیت‌های ورزش استفاده شود. در حال حاضر در ورزش کشور ۳ نکته اساسی در حال پیگیری است از جمله سند آمایش کشور که بحث استعدادیابی و زیرساخت‌ها در آن مطرح است، برنامه ملی ورزش و تربیت بدنی که آخرین مراحل خود را طی می‌کند و ورزش تربیتی، حرفه‌ای و قهرمانی با رویکرد فرهنگی و علمی که در حال تدوین آنها هستیم.

وی در پایان گفت: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم که امیدوارم تا پایان دولت حداکثر ۵۰ درصد این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان تاییدیه پزشکی داشت

به گزارش ایسنا، همچنین اسبقیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فدراسیون با کسب ۴۰ مدال در المپیک کارنامه موفقی دارد و برای تداوم این موفقیت ها باید با هم افزایی و بهره گیری از تجربیات متخصصان در راستای اجرای برنامه های خود گام بردارد.

اسبقیان با اشاره به برگزاری بازی های آسیایی ناشنوایان در مهر سال آینده به میزبانی ایران، تصریح کرد: وزارت ورزش مکلف و موظف به نظارت و حمایت از این فدراسیون است تا نکو نعل آزاد در برگزاری هر چه قوی‌تر این بازی ها برنامه های خود را اجرایی کند.

وی در پاسخ به این پرسش با توجه به این که ورزش ناشنوایان تحت حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیست، در این زمینه وزارت ورزش چه تدابیری خواهد اندیشید، خاطرنشان کرد: در این زمینه بررسی های لازم  کارشناسی انجام خواهد شد تا حمایت ها از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نسبت به این فدراسیون پررنگ تر دیده شود.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که یکی از قوانین فدراسیون جهانی ناشنوایان برای حضور کاندیداها در انتخابات ناشنوا بودن آن ها لحاظ شده بود و این طور به نظر می رسد که نکو نعل آزاد شنوا است، افزود: تمام مدارک پزشکی او قبل از برگزاری انتخابات به وزارت ورزش ارائه شد و هیچ مشکلی از نظر قانونی برای حضور وی در انتخابات وجود نداشت. انتخابات نیز با رعایت قوانین و مقررات و طبق آیین نامه و اساسنامه فدراسیون جهانی برگزار شد و مشکلی برای حضور این کاندیدا در انتخابات وجود نداشت. در حقیقت آزاد تاییدیه پزشکی دارد و منعی برای حضور وی در انتخابات نبود.

وی در پایان درباره زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: سازمان خصوصی سازی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha