• جمعه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403012412593
  • خبرنگار : 50589

تنش در نشست خبری سرمربی تراکتور/ خمس: همه چیز بد از آب درآمد/ سوال‌هایتان بی‌ادبانه است

تنش در نشست خبری سرمربی تراکتور/ خمس: همه چیز بد از آب درآمد/ سوال‌هایتان بی‌ادبانه است

سرمربی تراکتور از خوب پیش نرفتن برنامه‌هایش در بازی با ذوب آهن به عنوان دلیل اصلی شکست سنگین مقابل این تیم یاد کرد.

به گزارش ایسنا، تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار در واکنش به ضعف در انتقال توپ از دفاع به خطوط جلو گفت: شیوه بازی ما از زمانی که من آمدم همین بوده که مدافعان بازی‌سازی را از عقب شروع می‌کنند. گاهی اوقات با سرعت بیشتر و گاهی اوقات با توجه به فشار تیم حریف نیاز به زمان بیشتری داریم تا خودمان را به زمین حریف برسانیم. گاهی بهتر و گاهی بد از آب در میاد و گاهی ممکن است شیوه بازی‌سازی در بازی کند باشد. در بازی امروز تیم حریف فضاها را به خوبی بست و علت باخت امروز این بود که همه چیز بد از آب در آمد. همیشه به این فکر می‌کنیم که کارها خوب بیشتر برود اما بعضا مثل این بازی بد از آب در آمد.

خمس در واکنش به شعار هواداران علیه او که خواستار جدایی‌اش شدند و احتمال سخت‌تر شدن تداوم همکاری با تراکتور، گفت: نه برای من این طور نیست چون بخشی از کار من است. من همیشه مسئولیتم را بر عهده میگیرم؛ الان بیش از همیشه. من همچنان به بازیکنانم اعتقاد کامل دادم. این تیم در گذشته ما را شاد کرده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا آنالیز اشتباهی از ذوب آهن داشته است، بیان کرد: من با نظر شما موافق نیستم. گفتم که بازی از همان ابتدا بد پیش رفت و این ارتباطی به نداشتن برنامه برای پیروزی و نداشتن آنالیز درست ندارد. ما امروز بی‌دقتی زیادی داشتیم و ربطی به آنالیز و برنامه‌ریزی ندارد.

خمس درباره دلیل تعویض‌های زودهنگامش گفت: ما به گل نیاز داشتیم و یک دفاع کم کردیم و سپس عبدی را آوردیم. چون به گل نیاز داشتیم، ریسک کردیم و امروز این ریسک جواب نداد اما باید خطر می‌کردیم.

سرمربی تراکتور عنوان کرد: از طرف خودم و باشگاه از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. من فکر می‌کنم این تیم شایستگی اعتماد بیشتر را دارد. امروز بازیکنانمان از ناراحتی شکست در رختکن گریه می‌کردند و این گریستن بازیکنان بیشتر به خاطر این بود که هواداران از آن‌ها ناراضی بودند. شعارهایی بر ضد بازیکنان داده شد و هواداران باید بدانند برای بازیکنان مهم هستند و به خاطر آن‌ها و جلب رضایتشان بازی می‌کنند. بازیکنان شایستگی حمایت هواداران دارند.

او درباره شعار علیه حسین پورحمیدی و تشویق محمدرضا اخباری، گفت: بیشتر از همه در لحظات سخت به حمایت هواداران نیاز داریم. همان طور که گفتم مسئول اصلی این نتیجه من هستم. بنابراین الان موقع مناسبی برای آنالیز اینکه چه کسی تقصیر کار بوده، نیست. از یک بازیکن خاص صحبت کردن ناعادلانه است. ما یک تیم واحد هستیم.

خمس درباره استفاده از دروازه‌بان دوم تراکتور به جای پورحمیدی توضیح داد: نه هر وقت نیاز باشد از دروازه‌بان دوم هم استفاده می‌کنیم. من دوست دارم زمانی که می‌بازیم از تیم حمایت شود. اصلا منظورم این نیست که هواداران انتقاد نکنند، صرفا می‌خواهم شرایط را درک کنند. در این لحظات سخت بیشتر از همیشه حالت سرمربی را به خود می‌گیرم و حمایت می‌کنم و همین طور از بازیکنانم انتظار دارم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا علت عدم نتیجه گیری در دو بازی قبلی هم ناشی از بی‌دقتی بوده، گفت: منظور من از بی دقتی لو دادن بیش از انداره توپ است. وقتی شما مقابل تیمی مثل ذوب آهن این قدر توپ از دست بدهید، مشکل ساز می‌شود و بزرگ ترین اشتباه ما از دست دادن توپ در نواحی بود که نباید توپ از دست می‌دادیم. هر بازی ویژگی‌های خودش را دارد و نمی‌توانیم دلیل این بازی را به دیگر بازی‌ها ربط بدهیم. مقابل سپاهان خوب بودیم و آلومینیوم روی یک ایستگاهی گلزنی کرد ولی این بازی بد بودیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که اگر شعار هواداران علیه‌اش تکرار شود، امکان دارد استعفا بدهد یا اگر دلارهای بیشتری بگیرید این طور نخواهد بود، عنوان کرد: سوال خیلی غیرمحترمانه‌ای پرسیدید. اجازه نمی‌دهم کسی به من بی‌احترامی کند. این بی‌ادبی است. من با احترام به همه همکاران شما پاسخ دادم و به آدم‌های بی ادبی مثل شما جواب نمی‌دم.

خمس در ادامه به خبرنگاری که سوال پرسیده بود گفت که بی‌ادب است؛ صحبتی که باعث شد خبرنگار به خمس بگوید که او بی‌ادب است. خمس پس از این مکالمه گفت: شما بی ادب هستید. سوالی نیست؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۲۲:۰۱

با رفتنت خوشحالمون کن