• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403030401978
  • خبرنگار : 71974

عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه در گفت‌وگو با ایسنا:

شهید آیت الله رئیسی مثالی از سیاستمدار با اخلاق و تقوای سیاسی بود

شهید آیت الله رئیسی مثالی از سیاستمدار با اخلاق و تقوای سیاسی بود

عضو فعال دانشکده روانشناسی و عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی گفت: شهید آیت اله رئیسی مثالی از سیاستمدار با اخلاق و تقوای سیاسی بود. هرچند در زمان‌های مختلف می‌توانست به واسطه جایگاهش با رقیبان تسویه حساب سیاسی کند، اما واقعاً تقوا و اخلاق اسلامی در او به قدری بالا بود که در حساس‌ترین و بالاترین جایگاه‌ها هم لغزشی از او دیده نشد.

فاطمه افتخاری‌پور، عضو فعال دانشکده روانشناسی و عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) در گفت‌وگو با ایسنا،با بیان اینکه ابراهیم رئیسی همواره در بین مردم حضور داشت و با آنان دیدار می‌کرد، اظهار کرد:  او اهل عمل بود، امید داشت و خستگی‌ناپذیر بود. به جای تکیه و امید به غرب، چشم امیدش به داخل کشور و توانمندی‌های خود ایران بود. این ویژگی‌ها او را به یک رهبر مردمی تبدیل کرده بود.

وی ادامه داد: رئیسی در بین قشر انقلابی و متدین خوشنام و محبوب بود و در بین سایر اقشار نیز به واسطه عملکرد سه ساله‌ای که داشت، مقبول بود. هرچند انتقادهایی هم از اقشار مختلف به او وارد می‌شد، اما توانست با اقدامات مؤثر خود رضایت نسبی مردم را جلب کند.

این دانشجوی فعال دانشگاه علامه طباطبائی افزود: حداقل انتظاری که از رئیس‌جمهور بعدی می‌رود این است که او هم مردمی و اهل عمل و کارآمدی داشته باشد. در شرایط فعلی ما، تغییر نگرش اقشاری از جامعه نسبت به مسئولین و افزایش امید به آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم نیاز دارند که احساس کنند مسئولین در کنارشان هستند و برای بهبود شرایط تلاش می‌کنند.

افتخاری‌پور بیان کرد: رئیسی مثالی از سیاستمدار با اخلاق و تقوای سیاسی بود. هرچند در زمان‌های مختلف می‌توانست به واسطه جایگاهش با رقیبان تسویه حساب سیاسی کند، اما واقعاً تقوا و اخلاق اسلامی در او به قدری بالا بود که در حساس‌ترین و بالاترین جایگاه‌ها هم لغزشی از او دیده نشد. این ویژگی او را به یک الگوی اخلاقی برای بسیاری تبدیل کرده بود.

عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) با اشاره به تشییع پیکر باشکوه رئیس جمهور فقیر و همراهانش، بیان کرد: حضور مردم و همه اقشار در این مراسم نشان‌دهنده تقدیر و احترام عمیق به شخصیت و عملکرد ابراهیم رئیسی از سوی دانشجویان و اقشار مختلف جامعه است. هرچند انتقادهایی هم به او وارد می‌شد، ولی بسیاری از مردم او را به عنوان یک رهبر مردمی، اهل عمل و با اخلاق می‌شناختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha