• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030402167
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

تسلیت چند فدراسیون داخلی و بین‌المللی در پی شهادت رئیس‌جمهور

تسلیت چند فدراسیون داخلی و بین‌المللی در پی شهادت رئیس‌جمهور

دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، تام دیلن، دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، طی پیامی، همدردی خود با مردم ایران را ابراز کرد.

در این پیام آمده است:

رئیس محترم فدراسیون تیراندازی با کمان

در پی درگذشت غم انگیز دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به همراه مقامات عالی رتبه و کادر پرواز از طرف فدراسیون جهانی به فدراسیون شما تسلیت می‌گوییم.

پیام تسلیت رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

همچنین عبدالرحمان الطری، رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا هم در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت که این پیام به شرح زیر است:

"اعضای محترم فدراسیون ژیمناستیک ایران،
با قلبی آکنده از اندوه و تأسف عمیق، تسلیت صمیمانه خود را به فدراسیون ژیمناستیک ایران و مردم ایران به دلیل درگذشت غم‌انگیز رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی و تمامی کسانی که همراه او جان باختند، ابراز می‌داریم. ما در این زمان سخت عزاداری در کنار مردم ایران ایستاده و همدردی صمیمانه خود را به خانواده‌ها و عزیزان تمامی کسانی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفتند، ابراز می‌کنیم. برای آنها آرامش خواستارم.

با تسلیت صمیمانه، عبدالرحمان الشطری، رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا"

تسلیت رئیس فدراسیون سوارکاری

محمد کاظمیان، رییس فدراسیون سوارکاری در پیامی شهادت خادم الرضا آیت الله رییسی، رییس جمهوری مردمی و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّهَ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خادم الرضا، رییس جمهور ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل گردید و آسمانی شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ وقدرشناس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران با نهایت تالم و اندوه، عروج رییس‌جمهور مردمی، محبوب، پرتلاش و مجاهد، شهید آیت الله رییسی و همراهان خدمتگزار ایشان، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه ، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر( عج) ،  رهبر معظم انقلاب و ملت شریف و وفادار ایران را تسلیت گفته و از خداوند فرصت تداوم راه پرافتخار خدمت به ملت، با تاسی از مجاهدت‌های رییس جمهور مردمی را خواستاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha