• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403030502330
  • خبرنگار : 71974

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

شهید آیت الله رئیسی نمونه‌ و اسوه‌ بارز یک دولتمرد انقلابی بود

شهید آیت الله رئیسی نمونه‌ و اسوه‌ بارز یک دولتمرد انقلابی بود

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پی شهادت سید شهیدان اهل خدمت و همراهان ایشان و حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
سَلامٌ عَلی‌ إِبْراهِیمَ
کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ
إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

شهادت رئیس جمهور محترم و مغتنم به همراه جمعی از خادمین مخلص و جهادی ایران اسلامی، داغی سخت و جان‌گداز بر دلهای ملت شهادت‌پرور ایران گذاشت؛ شهادتی که یاد و خاطره‌ آن ظهر عاشورایی ۸ شهرویور ۱۳۶۰ را یادآور شد و نسلی که زندگی و سیره‌ی شهیدان رجایی و باهنر را در کتاب‌ها خوانده بودند، اینک با گوشت و پوست و استخوان‌هایشان آن را درک کرده‌اند.

شهید رئیسی نمونه‌ و اسوه‌ی بارز یک دولتمرد انقلابی بود، مردی مبارز، جهادگر، مخلص، مردمی و همیشه در میدان و نه از آن‌ دولتمردانی که سیاست را بازیچه‌ اهداف شیطانی و پوچ خود قرار داده‌اند و در دوران مدیریت‌شان حتی یک سیلی هم برای انقلاب نخوردند، چراکه حاضر نشدند از پشت میزشان برخیزند و از دفتر کارشان خارج شوند.

آیت‌الله رئیسی شهید جمهور شد، چون برای جمهور بی‌خوابی‌ها کشید، به دل جنگل و بیابانها و صخره‌ها زد، زندگی خود را وقف مردم کرد، به راستی قبل از آنکه شهید جمهور بشود، شهید جمهور زیست و همین ویژگی متعالی مردمی بودن بود که حائل‌ها و پرده‌های بین او و مردم را محو نمود و رئیس دلهای جمهور گشت و با پرکشیدنش میلیون‌ها دلباخته‌ی سوخته دل را به خیابان‌های تهران و تبریز و قم کشاند.

شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه‌ای بزرگ و سنگین برای امت اسلامی است اما شهادت پرخیر و برکت او پویایی و کارآمدی نظام اسلامی را بار دیگر بر همگان اثبات نموده و نقشه‌ برخی جریان‌های ناصواب، شرور و بیگانه‌ی داخلی و خارجی که تمام همت خود را جهت بر زمین زدن دولت مردمی و انقلابی سید شهید عزیزمان بکار گرفته بودند تا اعتماد مردم را خدشه‌دار و نظام مقدس را ناکارآمدجلوه دهند نقش بر آب نمود، تا آنجا که اکنون برای تطهیر خود با کراهت، اقدام به موج‌سواری بر روی احساسات و عواطف پاک و صادقانه‌ی این ملت نموده و می‌خواهند چهره‌ی پلیدشان را پشت پیام‌های تسلیت پوشالی و مملو از نفاق‌شان پنهان کنند، اما سخت در اشتباه هستند، چراکه ملت بصیر ایران را نشناخته‌اند.

آیا گمان برده‌اند، مردم فکور و انقلابی تسلیم هجمه‌های‌ رسانه‌ای سخیفشان می‌شود و آنکه را که مفتخر به نساختن حتی یک سرپناه برای مستضعفین بود با کسی که بی‌سرپناه در جنگل‌های صعب‌العبور جان خود را فدای ملت کرد تا در گستره‌ی ایران بی‌سرپناهی نماند یکسان می‌دانند؟

قطعاً شهادت پایان کار و مجاهدت شهیدان آیت‌الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، مالک رحمتی، سردار سید مهدی موسوی، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، محسن دریانوش و بهروز قدیمی نیست و آنها با خون پرثمرشان این شجره طیبه را سیراب کرده و ما را تا ظهور منجی عالم بشریت یاری می‌کنند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت محضر قدسی حضرت بقیة الله الاعظم(ارواحنافداه)، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و مردم غیور ایران و مسئلت علو درجات برای شهدای گرانقدر، به آحاد مسئولین خاطرنشان می‌کند، مردم ایران با هیچکس عهد اخوتی نبسته‌اند و پشتیبان، یاور و همراه کسی خواهند بود که از جنس رجایی‌ها و رئیسی‌ها باشد و به همین سبب غیر آن در میان مردم و در نظام اسلامی هیچ جایی ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha