• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۰:۰۹
  • دسته‌بندی: المپیک لندن
  • کد خبر: 91052112480

عذرخواهي رييس فدراسيون تكواندو از مردم

پولادگر درگفت‌وگو با ايسنا: نبايد از شكست كرمي تعجب كنيم!/ بركناري مهماندوست بي‌تاثير نبود

پولادگر درگفت‌وگو با ايسنا: نبايد از شكست كرمي تعجب كنيم!/ بركناري مهماندوست بي‌تاثير نبود

رييس فدراسيون تكواندو گفت: از اينكه نتيجه مورد انتظار مردم و خودمان به دست نيامد شرمنده هستيم و عذرخواهي مي‌كنم.

رييس فدراسيون تكواندو گفت: از اينكه نتيجه مورد انتظار مردم و خودمان به دست نيامد شرمنده هستيم و عذرخواهي مي‌كنم.

سيدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به لندن، اظهار كرد: نتيجه‌اي كه مردم از تكواندو انتظار داشتند و دل ما هم آن را مي‌خواست به دست نيامد، به همين خاطر شرمنده هستيم و عذرخواهي مي‌كنم. انتظار ما بيشتر از اين بود اما المپيك است و فراز و نشيب‌هاي آن. در وزن 80- كيلوگرم حوادث عجيبي رخ داد. باخت يوسف كرمي مقابل حريف نه چندان مطرح خود و همچنين باخت استيون لوپز به نماينده آذربايجان از شگفتي‌هاي المپيك بود. المپيك هم جاي شگفتي ‌ها است، بنابراين نبايد زياد از اين موضوع تعجب كنيم.

رييس فدراسيون تكواندو با اشاره به اينكه از تكواندو ايران انتظار بيشتري در المپيك داشت، گفت: از لحاظ آماده‌سازي و تامين امكانات براي حضور در المپيك همه كارهاي لازم را انجام داديم و از اين جهت اصلا ناراحت نيستم و وجدانم آسوده است كه تمام تلاشم را كردم اما ناراحتم كه نتيجه‌اي كه مردم انتظار داشتند به دست نيامد.

پولاد‌گر ادامه داد: اگر نقدي نسبت به عملكرد تكواندو صورت مي‌گيرد اميدوارم منصفانه باشد اما متاسفانه شاهد هستيم كه نسبت به مدال نقره با ارزش معتمد هم غيرمنصفانه نقد وارد مي‌كنند. اين ورزشكار خوب ايران مسابقه‌هاي بسيار خوب و سختي را انجام داد. مبارزه با نماينده افغانستان كه برنز المپيك را داشت و حتي آن تكواندوكار برزيلي كه سومين حضورش در المپيك را تجربه مي‌كرد خيلي سخت بود. همين برزيلي در مسابقات كسب سهميه آتن هادي ساعي را برده بود. همه اين ورزشكاران تجربه المپيكي‌شان بيشتر از معتمد بود.

رييس فدراسيون تكواندو در مورد حاشيه‌هاي ماه‌هاي اخير اين رشته ورزشي و بركناري رضا مهماندوست نيز گفت:‌ بي‌شك اين مسائل در نتايج ما بي‌تاثير نبوده‌ است، اما من باز هم از تصميم‌هاي كه گرفتم حمايت مي كنم، اميدوارم كه در آينده نتايج بهتري بگيريم.

پولادگر در پاسخ به اين سوال آيا كادر فني قبلي در راس تيم بودند، نتايج بهتر نمي‌شد؟ گفت:‌باقري معتمد در مسابقه‌هاي كسب سهميه در آذربايجان و همچنين قهرماني جهان در كره‌ جنوبي تحت هدايت همان كادر قبلي تيم ملي به «سروت» از تركيه باخت. ما هم انتظارمان بيشتر از اين نتايج بود. از كرمي انتظار طلا داشتيم اما نشد.

رييس فدراسيون با اشاره به اينكه نتايج تكواندو، نتيجه ضعيفي نيست، گفت: ما از دو نماينده مردان خود در المپيك يك مدال نقره گرفتيم كه اگر ديد منصفانه‌اي باشد نتيجه ضعيفي نيست. كادر فني و فدراسيون تمام تلاش خود را براي بهترين نتيجه انجام دادند. آنچه مسلم است ما نسبت به شانس‌هايي كه داشتيم نتيجه ضعيفي نگرفتيم. كشتي فرنگي از شش سهميه كه داشت سه مدال گرفت.

پولادگر با تاكيد بر اينكه از عملكرد كادر فني تيم ملي رضايت دارد، گفت: پس از بازگشت به ايران گروهي را تشكيل خواهيم داد تا نقاط ضعف و قوت حضور تيم ملي در المپيك را بررسي و كارشناسي كند. ما همه موارد را ارزيابي و آسيب‌شناسي و آن‌ها را رفع خواهيم كرد.

وي در مورد شكست يوسف كرمي گفت: نمي‌دانم چه شد، او با تمام وجود در زمين حاضر نشد و نتوانست امتيازاتي كه عقب افتاد را جبران كند اما اين هم منصفانه نيست كه قهرمان خود را اينگونه مورد حمله قرار دهيم.

رييس فدراسيون تكواندو در پاسخ به اين سوال كه آيا در كادر فني تيم ملي تغييراتي ايجاد خواهد شد؟ به ايسنا گفت: كار كارشناسي خواهيم كرد. آسيب‌شناسي و بررسي مي‌كنيم و بعد از آن تصميمات لازم را مي‌گيريم.

وي ادامه داد: اين غيرمنصفانه است كه كار ملي‌پوشان وتلاش شبانه‌روزي آن‌ها را زير سوال ببريم، آن هم به دليل اين كه نتيجه‌اي كه توقع داشتيم به دست نيامد. توقع كسب دو مدال از ورزشكاران‌مان انتظار بالايي بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha