• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 92112920463
  • منبع : مطبوعات

با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهور

رییس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب شد

در حکمی از سوی دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، دکتر شهرام یوسفی فر به سمت رئیس دفتر نخبگان استان تهران منصوب شد.

در حکمی از سوی دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، دکتر شهرام یوسفی فر به سمت رئیس دفتر نخبگان استان تهران منصوب شد.

به گزارش ایسنا،‌ در حکم دکتر سورنا ستاری، رئیس بنیاد ملی نخبگان خطاب به دکتر شهرام یوسفی فر آمده است: «نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمر بخشی نخبگان عزیز در استان تهران و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس دفتر نخبگان استان تهران منصوب می‌نمایم.»

در ادامه این حکم آمده است: «شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین‌نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاشهای ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در این مسؤولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم. شایان ذکر است بدین‌وسیله از زحمات جناب آقای دکتر سیدحسن حسینی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤولیت کمال تشکر به عمل می‌آید.»

بر اساس این گزارش، دکتر شهرام یوسفی‌فر، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است که علاوه بر تالیف چندین کتاب و مقالات متعدد علمی و پژوهشی، پیش از این معاون پژوهشی این پژوهشگاه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha