• دوشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 94051206621
  • خبرنگار : 71523

توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز

 توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 94 از ساعت 15 امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 94 از ساعت 15 امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: براساس ضوابط شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 94 پذیرش دانشجو برای 69 کدرشته امتحانی صورت می‌گیرد که از این تعداد پذیرش در 25 کدرشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 44 کدرشته امتحانی براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 134 هزار و 666 داوطلب در این آزمون ثبت نام نموده‌اند افزود: از این تعداد 57 هزار و 34 نفر زن و 77 هزار و 632 نفر مرد هستند. از تعداد 134 هزار و 666 داوطلب 114 هزار و 691 داوطلب در 25 کدرشته امتحانی با آزمون و 19 هزار و 975 داوطلب در 44 کدرشته امتحانی بدون آزمون ثبت نام نموده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان برگزاری و زمان توزیع کارت شرکت در آزمون نیز توضیح داد: آزمون 25 کدرشته امتحانی در عصر روز جمعه 16 مرداد ماه در 73 شهرستان برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از ساعت 15 امروز روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند تا ساعت 24 روز پنج شنبه 15 مرداد با مراجعه به سایت نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

ظرفیت پذیرش بیش از تعداد ثبت نام کنندگان

توکلی در پایان در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون گفت: ظرفیت پذیرش در 69 کدرشته امتحانی جمعا 211 هزار و 753 نفر است که از تعداد داوطلبان بیشتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۲ ۱۸:۵۵

با عرض سلام و خسته نباشيد هرساله آزمون کارداني به کارشناسي در تاريخ 23م يا 24م مرداد ماه برگزار مي گردد با توجه به اين تاريخ زمان براي مطالعه درس ها براي دانشجويان تازه فارغ التحصيل شده کارداني خيلي کم است.امسال رفتن دوباره يک هفته از زمان مطالعه را کم کردن.از شما عاجزانه خواهش ميکنم که پيگير اين موضوع بشين تا شايد زمان آزمون به همان 23م تغيير کند...... باتشکر فراوان از شما.....