• سه‌شنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 94052011231
  • خبرنگار : 71541

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ ثبت‌نام 96 هزار تن تاکنون

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ ثبت‌نام 96 هزار تن تاکنون

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: چهارشنبه 21 مرداد، آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: چهارشنبه 21 مرداد، آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت ثبت‌نام این آزمون گفت: این مهلت از روز پنجشنبه 15 مرداد ماه آغاز شد و روز چهارشنبه 21 مرداد پایان می‌یابد.

وی با اشاره به عدم تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون آموزش و پرورش از متقاضیان خواست که در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت‌نام خود از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

توکلی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون اظهار کرد: تا روز سه شنبه 20 مرداد 96 هزار نفر نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون بیان کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش روز جمعه 27 شهریور برگزار می‌شود و کارت داوطلبان نیز از سه روز قبل، یعنی 24 شهریور توزیع می‌شود.

وی همچنین درباره امکان ثبت‌نام معلولان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون توسط آموزش و پرورش تعیین می‌شود و این سازمان تنها آزمون را برگزار می‌کند ، اما در خصوص منع حضور معلولان در این آزمون، در دفترچه آزمون نکته‌ای نوشته نشده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش در ادامه در مورد حداکثر سن برای ثبت نام در آزمون مذکور توضیح داد: بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری، حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس 30 سال و مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر 35 سال است.

توکلی در پایان هزینه ثبت نام متقاضیان برای این آزمون را 480 هزار ریال بیان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۵-۲۰ ۱۱:۵۳

سلام. از ايشون بپرسيد تا امروز چند نفر ثبت نام کردن؟ و بپرسيد که فردا چه ساعتي مهلت تموم ميشه برا ثبت نام

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۲۴ ۰۸:۲۸

با سلام و خسته نباشيد از ثبت نام جاموندم عاجزانه خواهش مي کنم تامهلت ثبت نام تمديد بشه . واقعا" براي من اخرين شانسه . خواهش مي کنم لطفا"

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۶:۴۹

واقعا دارم سکته مي زنم ماعشاير بوديم واز ثبت نام جا موندم تو را به خدا فقط يه روز مشخص کنند براي جامونده ها اي خدا تو کمکم کن

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۷:۰۲

سلام هيچ راهي براي جامونده ها نيست؟