• شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 94071811774

ثبت بیش از 26 هزار پایان‌نامه در پایگاه پایان‌نامه‌های ایرانداک

ثبت بیش از 26 هزار پایان‌نامه در پایگاه پایان‌نامه‌های ایرانداک

در شش ماهه نخست امسال، 26 هزار و 483 پایان‌نامه در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور به ثبت رسید.

در شش ماهه نخست امسال، 26 هزار و 483 پایان‌نامه در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور به ثبت رسید.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، از ابتدای سال 94 تا پایان شهریور، 26 هزار و 483 پایان‌نامه و 27 هزار و 783 پروپوزال، در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور در وب‌سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) به ثبت رسیده است.

از میان پایان‌نامه‌ها و پروپوزال‌های ثبت شده توسط دانشجویان، 19 هزار و 150 پایان‌نامه و 10 هزار و 470 پروپوزال توسط دانشگاه‌ها تائید شده است.

در این میان، بیش از 92 درصد پایان‌نامه‌های ثبت شده مربوط به مقطع کارشناسی ارشد و مابقی در مقطع دکترا بوده است.

در این بازه زمانی، بیشترین پایان‌نامه‌های تائید شده در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی با هشت هزار و 553 رکورد و پس از آن به ترتیب گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و علوم پزشکی قرار دارند.

در شش ماه نخست امسال، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دانشگاه تبریز، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد کرمانشاه، به ترتیب بیشترین آمار را در بین دانشگاه‌های کشور در تائید پایان‌نامه به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس این گزارش، از بهمن ماه سال 1387 کار ثبت پایان‌نامه در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی آغاز شده و ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha