• سه‌شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 94072818165

آغاز حمایت تشویقی از پایان‌نامه‌های صنعتی در حوزه نانوپوشش‌ها

آغاز حمایت تشویقی از پایان‌نامه‌های صنعتی در حوزه نانوپوشش‌ها

مرکز توسعه نانوپوشش ایران برای توسعه، ارتقاء و صنعتی‌سازی فناوری نانوپوشش‌ها اقدام به پرداخت حمایت‌های تشویقی ویژه از پایان‌نامه‌های صنعتی مرتبط می‌کند.

مرکز توسعه نانوپوشش ایران برای توسعه، ارتقاء و صنعتی‌سازی فناوری نانوپوشش‌ها اقدام به پرداخت حمایت‌های تشویقی ویژه از پایان‌نامه‌های صنعتی مرتبط می‌کند.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، این برنامه جهت تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌های پایانی در راستای نیازهای صنعت است. همچنین توسعه و ارتقای کیفیت انواع روش‌های لایه‌نشانی و انواع پوشش‌های نانوساختار از اهداف مهم دیگر این برنامه به شمار می‌رود.

دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و استادان فعال در حوزه نانوپوشش‌ها می‌توانند با رجوع به بخش پایان‌نامه‌های صنعتی و با ارائه عنوان پایان‌نامه پیشنهادی خود از این حمایت‌ها استفاده کنند.

در این راستا مرکز توسعه نانوپوشش با بررسی و شناسایی نیازها و مشکلات تحقیقاتی صنایع و شرکت‌های فناوری اقدام به تعریف عناوین پایان‌نامه‌های دانشجویی کرده است.

بر اساس اعلام مرکز توسعه نانوپوشش ایران، صاحبنظران و استادان در حوزه فناوری نانوپوشش‌ها می‌توانند در صنایع «نفت، گاز و پتروشیمی»، «خودرو»، «برق و نیروگاهی»، «نظامی و دفاعی»، «صنایع هوایی»،‌ «حمل و نقل ریلی و دریایی»، «صنایع ساختمان و تزئینی»،‌ «نساجی»،‌ «پزشکی و دارویی»، «کشاورزی و غذایی» و «صنایع مادر: مانند ابزارسازی، قالب‌سازی، ریخته‌گری، آهنگری و غیره» اقدام به تعریف پایان‌نامه صنعتی کنند.

از جمله اهداف این برنامه حمایتی می‌توان به «رفع نیاز، توسعه یا ارتقای صنایع و شرکت‌ها در حوزه نانوپوشش‌ها»، «تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه»،‌ «تقویت بنیه علمی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانوپوشش»، «سمت و سو دادن تحقیقات به سمت فعالیت‌های کاربردی» و «فضاسازی به منظور ایجاد اشتغال متخصصان فناوری نانوپوشش» اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، برای دریافت حمایت تشویقی این برنامه، ضروری است عنوان انتخاب شده برای پروپوزال دانشجویی به تأئید مرکز توسعه نانوپوشش برسد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.nano.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 6-02163102305 تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha