• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 95031006010
  • منبع : نمایندگی لرستان

‌رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان عنوان کرد

ثبت 13 شرکت دانش‌ بنیان در لرستان

ثبت 13 شرکت دانش‌ بنیان در لرستان

‌رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان گفت: 13 شرکت دانش‌ بنیان در سامانه استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، محمودرضا شاکرمی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، افزود: برخی از این شرکت‌های دانش‌ بنیان جدید و برخی فعال هستند.

وی اظهار کرد: اکثر شرکت‌های دانش‌ بنیان ما خصوصی هستند، اگر شرکتی هم در ادارات وجود دارد معمولاً سهم بخش خصوصی بیش از 50 درصد است.

این مسؤول با بیان اینکه هدف‌گیری ما حدود 15 شرکت است که امیدواریم از این شرکت‌ها پنج شرکت دانش‌ بنیان داشته باشیم، تصریح کرد: سال 95 در راستای اقتصاد مقاومتی شش پروژه در استان وجود دارد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان اضافه کرد: اولین پروژه حمایت و هدایت پنج شرکت در واحدهای فناوری مستقل در پارک علم و فناوری لرستان جهت اخذ مجوز است.

شاکرمی، راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان الیگودرز را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و افزود: این مرکز نیازمند فضا و امکانات است و برای توسعه مراکز رشد در کل استان تعاملات خوبی با دانشگاه‌ها داریم.

وی از راه‌اندازی دو مرکز رشد برای شهرستان الیگودرز و دورود خبر داد و افزود: برای راه‌اندازی مرکز رشد شهرستان الیگودرز تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد شهرستان بسته‌ شده تا با امکاناتی که در اختیار قرار می‌دهند بتوانیم به‌صورت مشترک این کار را انجام دهیم.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان اظهار کرد: سه مرکز رشد در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دلفان زیر نظر پارک علم و فناوری فعالیت دارند.

شاکرمی تصریح کرد: دانشگاه لرستان طی تفاهم‌نامه‌ای بنا است در راه‌اندازی مراکز شکوفایی ما را یاری دهد و پروژه بعدی ما تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری لرستان است که بالای 90 درصد تکمیل‌ شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان 95 تکمیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha