• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95081209071
  • خبرنگار : 71486

منصوریان: نظری راجع به کسر قرارداد بازیکنان استقلال ندارم

منصوریان: نظری راجع به کسر قرارداد بازیکنان استقلال ندارم

سرمربی استقلال می‌گوید در جلسه هیات مدیره این باشگاه درباره آینده آبی‌پوشان بحث و تبادل نظر شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از حضور در جلسه هیات مدیره استقلالی‌ها در این باره گفت: من به بخش دوم جلسه هیات مدیره رسیدم. قرار بود گزارشی را از شرایط تیم و روندمان تا اینجای لیگ برتر و جام حذفی بدهم. یک سری پیشنهادات را برای بهبود کار ارائه دادم. از جمله اینکه اگر ما پلی‌آف آسیایی را با موفقیت پشت سر بگذاریم نیاز داریم تا برنامه بیشتری داشته باشیم. در کل نظرات خودم را ارائه دادم. دوستان هیات مدیره هم پیشنهادات خود را ارائه دادند. همچنین از هیات مدیره بابت حمایتی که از من در ابتدای فصل داشتند تشکر کردم. در کل مباحث خوبی را مطرح کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه خواسته‌هایی از هیات مدیره به صورت دقیق داشته، گفت: من نمی‌توانم جزئیات جلسه را به شما بگویم چون یک سری بحث‌ها خانوادگی است و امانت پیش ما می‌ماند. همان طور که گفتم اگر ما پلی‌آف آسیا را با موفقیت پشت سر بگذاریم فاصله بازی‌هایمان ۴ یا ۵ روز می‌شود. ما باید به لحاظ سخت‌افزاری شرایط بهتری داشته باشیم. هیات مدیره از ایده‌های من حمایت کرد و البته مهم‌ترین دغدغه ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که امیدواریم مشکلات حل شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از کسر قرارداد بازیکنان استقلال بحثی مطرح شد، گفت: تا زمانی که من در جلسه بودم چیزی مطرح نشد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به کسر قرارداد بازیکنان استقلال چیست، اظهار کرد: در این باره نظری ندارم. هر چه هیات مدیره تصویب کند ما انجام می‌دهیم. ما یک خانواده بزرگ هستیم و باید در یک مسیر پیش برویم. ما باید تلاش کنیم تا لبخند روی لب هواداران‌مان باشد.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال در نیم فصل مشخص شده گفت: ما در حال حاضر با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم و بحثی در این رابطه نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه آبی‌ها در تعطیلات فعلی چیست عنوان کرد: ۲۰ روز لیگ تعطیل است و ما تلاش می‌کنیم فشار تاکتیکی تیم را بالا ببریم و اختصاصی تمرین کنیم. از طرفی نمی‌خواهیم خرج روی دست تیم بگذاریم و ان‌شاءالله در همین تهران و در کمپ ناصر حجازی و زمین شماره ۲ آزادی تمرین می‌کنیم. ما نیاز به تمرین‌های بیشتر داریم چرا که هنوز استقلال کار دارد.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد بازی بعدی استقلالی‌ها در جام حذفی هفته آینده برگزار می‌شود، بیان کرد: من نیم ساعت پیش با آقای فتاحی صحبت کردم. ایشان چیزی به من نگفت. معمولا او اگر چنین چیزی باشد به من می‌گوید تا الان چیزی به ما گفته نشده و ما هم در این باره چیزی نمی‌دانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha