• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 95081711941
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نبود علائم ایمنی و تاریکی جاده، عامل مرگ دانشجوی مینابی

نبود علائم ایمنی و تاریکی جاده، عامل مرگ دانشجوی مینابی

سرپرست راهنمایی و رانندگی میناب، گفت: شب گذشته حوالی ساعت 7، یک فقره تصادف در جلوی آموزشکده فنی و حرفه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای میناب با عابری که قصد عبور از عرض خیابان را داشته است رخ‌داده، که مجروح که یکی از دانشجویان این آموزشکده نیز بوده بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود که براثر شدت جراحت و آسیب‌دیدگی فوت می‌کند.

سرگرد نوربخش، سرپرست راهنمایی و رانندگی میناب در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر و اشاره به جزئیات و علت این حادثه، افزود: متأسفانه شب گذشته حوالی ساعت 7 شب یک فقره تصادف در جلوی آموزشکده فنی و حرفه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای میناب رخ‌داده که مجروح که یکی از دانشجویان نیز بوده بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود که براثر شدت جراحت و آسیب‌دیدگی فوت می‌کند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در میناب با اشاره به مشکلات و کمبودهای این مسیر، گفت: مهم‌ترین مشکل این مسیر نداشتن چراغ‌های روشنایی و نبود علائم هشداردهنده برای عبور دانشجویان از عرض جاده اصلی است.

رضا بهرامی عنوان کرد: برای رفع مشکلات موجود از ادارات ذی‌ربط کمترین خواسته راداریم و آن اینکه اقدام به نصب چراغ‌های روشنایی در این مسیر داشته باشد، که متأسفانه تاکنون این خواسته دیرینه محقق نشده است.

وی تصریح کرد: حداقل با نصب چراغ‌های روشنایی و ایجاد علائم و موانع بازدارنده سرعت استاندارد، می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات مرگبار در این محور جلوگیری کرد و نیاز است مسئولان توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای میناب با ابراز تأسف و ناراحتی از وقوع حادثه شب گذشته در جلوی این مکان آموزشی، خاطرنشان کرد: یکی از دانشجویان این دانشگاه به نام عطاالله طیبی شاهی از دانشجویان ترم 4 رشته ساختمان، حوالی ساعت 7 شب بعد از فراغت از کلاس و خارج شدن از دانشگاه قصد عبور از خیابان را داشته که متأسفانه به دلیل تاریکی جاده و نبود دید کافی توسط خودروی پراید مجروح می‌شود که بلافاصله به دلیل تاریکی جاده توسط یک خودروی پیکان دوباره زیر گرفته می‌شود و متأسفانه بعد از رساندن به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مسیر منتهی به بلوار دانشگاه میناب ازجمله مناطقی است که علاوه بر کمبود امکانات ایمنی و جاده‌ مناسب و نبود چراغ‌های حاشیه جاده‌های برون‌شهری برافزایش آمار تصادفات رانندگی در این منطقه تأثیر مستقیم گذاشته است.

به‌طوری‌که فقدان حداقل استانداردها و روشنایی در نقاط حادثه‌خیز عامل بسیاری از حوادث ناگوار شبانه در این منطقه به شمار می‌آید که باید مسئولان مربوطه برای حل آن چاره‌اندیشی کنند تا بدین‌وسیله جان هم‌وطنان و دانشجویان در معرض خطر قرار نگیرد.

برخی از نقاط  این محدوده به حدی تاریک است که چشمان رانندگان باید فقط به خط‌کشی‌ها متمرکز شود تا بتوانند پیچ‌وخم‌های جاده را تشخیص داده و از خطر تصادف در امان بمانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha