• جمعه / ۱۹ آذر ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 95091911096
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فناوران مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل در بین پژوهشگران برتر استان

فناوران مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل در بین پژوهشگران برتر استان

در هفدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان، پژوهشگران و فناوران استان اردبیل، دو نفر از فناوران مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان پژوهشگران برتر تجلیل شدند.

به گزارش ایسنا، در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان، پژوهشگران و فناوران استان اردبیل که در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، از 20 نفر از پژوهشگران منتخب استان تجلیل به عمل آمد.

محمد نریمانی، دبیر علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری استان است، گفت: باید در جهت تجاری‌سازی این فناوری‌ها تلاش کنیم که این کار خود زیربنای شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است.

وی بر افزایش تعامل دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی تاکید کرد و افزود: در دستگاه‌هایی که دارای بودجه پژوهشی و تحقیقاتی هستند و این بودجه به درستی هزینه شده است، کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اگر بخواهیم به مرجعیت علمی برسیم، یکی از گام‌ها برگزاری این جشنواره است، افزود: افزایش همکاری و گسترش اندازه گروه‌های علمی باعث رسیدن به مرجعیت علمی می‌شود.

نریمانی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان نیز به مدت چهار روز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، تصریح کرد: جهت تجلیل از پژوهشگران برتر نیز جلسات متعددی در کمیته علمی ستاد برگزار شد و نهایتاً 20 نفر در گروه‌های علمی مختلف، سه نفر در دستگاه‌های اجرایی و سه نفر ایده برتر و سه نفر به عنوان فناوران برتر انتخاب شدند.

اکبر صفرزاده از دانشگاه محقق اردبیلی و پیام فرهادی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گروه فنی و مهندسی، معرفت سیاهکوهیان از دانشگاه محقق اردبیلی و میرناصرباقری از دانشگاه پیام نور سرعین در گروه علوم انسانی، رئوف سیدشریفی از دانشگاه محقق اردبیلی و رضا شهریاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، محسن ارزنلو از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گروه علوم پزشکی پایه، حسن قبادی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و رؤیا متولی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گروه علوم پزشکی بالینی و احمد یوسفیان دارانی از دانشگاه محقق اردبیلی و حسین عزیزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه‌های استان انتخاب شدند.

همچنین حسین کربلایی از مرکز تحقیقات کشاورزی، محمدباقر سپهری از صدا و سیما و محمد عزیزنژاد از کتابخانه عمومی استان به عنوان پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انتخاب شدند.

بابک احدزاده از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، ماهرخ سپهوند از مرکز رشد جهاددانشگاهی و فرشید نوری از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز به عنوان صاحبان ایده‌های برتر انتخاب شدند.

همچنین قادر علیپور از مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی، سعید خانی از مرکز رشد جهاد دانشگاهی و آیدین ببرزاده از پارک علم و فناوری استان به عنوان فناوران برتر استان شناخته شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha