• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 95092112820
  • منبع : پارک فناوری پردیس

رییس پارک فناوری پردیس:

نمایشگاه دستاوردهای پارک تبیین‌کننده فعالیت‌هایمان در زنجیره تجاری‌سازی است

نمایشگاه دستاوردهای پارک تبیین‌کننده فعالیت‌هایمان در زنجیره تجاری‌سازی است

رییس پارک فناوری پردیس گفت: نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس تبیین‌کننده فعالیت‌های مختلف پارک در زنجیره تجاری‌سازی است.

به گزارش ایسنا، مهدی صفاری نیا در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: پارک فناوری پردیس جوان است و تنها 15 سال ازآغاز بکار آن می‌گذرد. تلاش ما طی فعالیت خود طی این سال‌ها این بوده است تا زیست‌بوم فناوری را به سمتی که نقش‌آفرینان اصلی مردم باشند نه سازمان‌های دولتی، توسعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا حدی تبیین‌کننده این مسیر است که فعالیت‌های مختلف پارک در زنجیره تجاری‌سازی را تبیین می‌کند و فعالیت‌های ملی و بین‌الملل پارک را نمایش می‌دهد.

محمدرضا واعظ مهدوی، معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز در این مراسم با روشن و آشکار عنوان کردن نقش و جایگاه پژوهش و تحقیق در توسعه کشور گفت: یقین داریم توانمندی‌های این پارک قدرت حل مسائل کشور و حرکت به سمت تولید دانش‌بنیان و اهداف اقتصاد مقاومتی را دارد؛ ظرفیتی که بتواند ما را به توان کشورهای توسعه‌یافته برساند.

وی خاطرنشان کرد: پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های توسعه فناوری است و راه‌حل‌های دانش‌بنیان برای شرکت‌ها ارائه می‌کند. اما این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها باید به‌طور کامل به ذی‌نفعان منتقل شود و باید برای انتقال این توانمندی‌ها چاره‌اندیشی کنیم. ارائه و ملموس کردن دستاوردها که امروز نمونه‌ای از آن را شاهد هستیم، یک قدم است؛ اما کافی نیست.

در این نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های پارک فناوری پردیس از جمله بخش مرکز فن بازار ملی ایران، شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای گروه دی هشت، مرکز رشد فناوری نخبگان، مرکز شتابدهی نوآوری، مرکز توسعه کسب و کار فناوری، نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس)، جایزه مصطفی(ص) و صندوق توسعه فناوری‌های نوین معرفی شدند. همچنین 10 شرکت عضو این پارک محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس که به مناسبت هفته پژوهش از 20 آذرماه آغاز به کار کرده، تا 24 آذرماه در سازمان برنامه‌وبودجه کشور از ساعت 10 تا 15 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha