• چهارشنبه / ۱ دی ۱۳۹۵ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95093018933
  • منبع : نمایندگی خوزستان

سرمربی تیم وزنه‌برداری حفاری: با قهرمانی در آسیا ثمره زحمات‌مان را گرفتیم

سرمربی تیم وزنه‌برداری حفاری: با قهرمانی در آسیا ثمره زحمات‌مان را گرفتیم

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با تمجید از عملکرد تیمش در رقابت های جام باشگاه های آسیا، گفت:‌ با قهرمانی در این پیکارها شاهد ثمره زحمات مان بودیم.

فراز رامهرمزی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص قهرمانی تیمش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد:‌ سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته خیلی بالاتر بود، چرا که دو تیم قدرتمند ذوب آهن و نیروی زمینی نیز از ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند. ذوب آهن با نفرات المپیکی خود و نیروی زمینی هم با ملی پوشان و یاران کمکی در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌تیم ما برای حضور در این پیکارها سه چهار ماهی اردو زده بود که حقیقا شرکت ملی حفاری در این زمینه بسیار به ما کمک داشت و جا دارد از مسوولان این شرکت قدردانی کنم. به هر حال زحمات زیادی کشیده شد و در نهایت در این مسابقات توانستیم شاهد ثمره آن باشیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری بیان کرد: ‌تمام وزنه برداران تیم مان عملکرد بسیار خوبی داشتند و از هشت وزنه بردارمان، هفت نفر موفق به کسب مدال شدند. فقط آقای سیار با توجه به این که کسالت داشت موفق به کسب مدال نشد که البته هر چه در توان داشت، ‌گذاشت و برای مان امتیاز کسب کرد. در کل از تمام نفرات‌مان راضی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این پیکارها رقابت فقط بین سه تیم ایرانی بود، گفت: ‌نه به این صورت نبود و تیم هایی چون قزاقستان و ترکمنستان که قطب وزنه برداری هستند نیز عملکرد خوبی داشتند. در کل آسیا قطب وزنه برداری است و شاهد رقابت‌های خوبی بودیم و سطح مسابقات هم واقعا بالا بود. سه تیم ایرانی نیز رقابتی سخت و البته دوستانه با یکدیگر داشتند.

رامهرمزی بیان کرد: 50 درصد ترکیب تیم‌مان بومی بود که کسب این مقام افتخاری برای استان و باشگاه ملی حفاری است. همه نفرات‌مان خوب و با تعصب کار کردند و توانستیم در نهایت به جام قهرمانی و مدال خوش رنگ طلا برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha