• یکشنبه / ۵ دی ۱۳۹۵ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 95100503005
  • منبع : دانشگاه صنعتی شریف

آغاز ثبت‌نام نادکاپ شریف از 15 دی ماه

آغاز ثبت‌نام نادکاپ شریف از 15 دی ماه

ثبت‌نام در بیستمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی شریف (نادکاپ شریف) از 15 دی ماه آغاز و تا 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه صنعتی شریف، پوستر بیستمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی شریف (نادکاپ شریف)، ششمین یادواره شهدای جهاد علمی، رونمایی شد.

به گفته دکتر وثوقی وحدت دبیر نادکاپ شریف و استادیار دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف، این مسابقات به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تأکید بر کشف نیازها و توانمندی های علمی و عملی داخلی، در تجربه یک کار گروهی شیرین در 12 و 13 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

این مسابقات و جشنواره که بزرگترین فستیوال دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد نوین STEM و PBL (آموزش پروژه محور) است، با حضور بیش از دو هزار دانش آموز از حدود 100 شهر کشور در بیش از 40 بخش متنوع، در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین‌های سوخت شیمیایی، برنامه‌نویسی اندروید و پروژه‌های دانش آموزی در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان معتبرترین برند دانشگاهی ایران در حوزه علوم مهندسی، مهمترین حامی معنوی این مسابقات است و حضور اساتید دانشگاه در شورای سیاستگذاری و دانشجویان دانشگاه در کمیته علمی و تیم اجرایی مسابقات، مطمئناً فضای مسابقات را به منصه ظهور و بروز خلاقیت و نوآوری دانش آموزان در این فضای آموزشی پراهمیت تبدیل خواهد کرد.

گفتنی است، ثبت نام در این مسابقه از 15 دی ماه آغاز و تا 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مسابقات به آدرس؛ www.nadcup.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha