• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95111208622
  • خبرنگار : 71572

منصوریان: در ایران فقط چهار ورزشگاه زمین خوب دارند/ استقلال تا ۱۰ سال آینده بیمه است

منصوریان: در ایران فقط چهار ورزشگاه زمین خوب دارند/ استقلال تا ۱۰ سال آینده بیمه است

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی نمی‌توان درباره نتیجه بازی پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: خوشحالم بعد از سالیان سال ماشین‌سازی که یکی از دو قطب آذربایجان است به لیگ برتر بازگشته است. فارغ از نتیجه بازی فردا برای ماشین‌سازی آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر شرایطی فراهم شود که ماشین‌سازی در لیگ برتر فراهم شود برای سال آینده داربی تبریز بین تراکتورسازی و ماشین‌سازی برگزار می‌شود که داربی دوم ایران است.

او ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم. معتقدم هیچ تیمی در فوتبال ایران از پیش برنده نیست و نباید به جایگاه تیم‌ها نگاه کرد. ماشین‌سازی تغییرات زیادی داشته است. همچنین هر دو تیم سختی‌های زیادی داشته‌اند. من امیدوارم با تلاش بازیکنان جوانم با سه امتیاز تبریز را ترک کنیم.

وی گفت: فرشید اسماعیلی و مجید حسینی محرومان ما هستند و کاوه رضایی هم به خاطر اینکه از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدویت بود و جهت حفظ این بازیکن برای چهار بازی سخت آینده‌مان تصمیم گرفتیم که به او استراحت دهیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: در لیگ ما تمام تیم‌ها به تمام بازیکنان بدهکار هستند و همه تیم‌ها در وضعیت نابسامان مالی قرار دارند. ما فقط در چهار استادیوم ایران می‌توانیم خوب بازی کنیم و کیفیت چمن این ورزشگاه‌ها باعث می‌شود که بازی‌های تاکتیکی داشته باشیم. برای پیشرفت لیگ‌مان باید در بحث سخت‌افزاری آنقدر قدرتمند شویم که کار تاکتیکی باعث وجود تفاوت در تیم‌ها شود. در بحث سخت‌افزاری ما بین وضعیت آماتور و حرفه‌ای قرار داریم.

سرمربی تیم استقلال بیان کرد: تغییرات همیشه با مقاومت روبه‌روست اما دست هواداران‌مان را می‌بوسم که از ما حمایت کردند. همیشه حواشی پیرامون تیم‌های بزرگ وجود دارد اما گام‌هایمان رو به جلو است و خوشحالم که این تغییر و تحول همراه با روی کار آمدن یک نسل جوان برای استقلال شده است که برای ۱۰ سال آینده این تیم می‌تواند مفید باشد. ما مسیر بلندی را با استقلال تهران می‌کنیم که امیدوارم چالش‌های پیش‌رو رد شود و مهم‌ترین صخره را که بازی با السد است، با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: در نیم فصل اول از چیزی که مد نظرمان بود پایین‌تر بودیم اما با شروع نیم فصل دوم وضعیت‌مان بهتر شد. منتظر روز ۱۵ بهمن هستیم تا امیدوار باشیم حداقل از پنجره دوم نقل و انتقالات محروم نباشیم و بتوانیم بازیکن آزاد جذب کنیم.

منصوریان گفت: بازی فردا هیچ تفاوتی با دربی ندارد چرا که هر دو بازی سه امتیاز دارد و بازی فردا هم به اندازه بازی داربی برای ما حساس است.

سرمربی استقلال علت مصدومیت مگویان و جابر انصاری را زمین خراب کمپ استقلال عنوان کرد و گفت: جای این دو بازیکن در تیم ما خالی است و اگر خدا بخواهد جابر انصاری از پس فردا به تمرین‌هایمان اضافه می‌شود.

منصوریان در پایان گفت: پیشنهاد ما این بود که بازی فردا ساعت ۱۵ برگزار شود تا سرمای تبریز اذیت‌مان نکند اما به خاطر پخش مستقیم بازی قرار شد ساعت ۱۷ به میدان برویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha