• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۳:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95111611129
  • خبرنگار : 90047

در گفت‌وگو با ایسنا

طیبی: برای مسابقات جهانی پرتغال اردوی کافی نداشتیم

طیبی: برای مسابقات جهانی پرتغال اردوی کافی نداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کم‌توان ذهنی (ID) گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در مسابقات جهانی پرتغال به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم، اما با امکانات کمی که از نظر برگزاری اردوها داریم، به نظر کار سختی است.

حمید طبیبی در گفتوگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کمتوان ذهنی (ID) افزود: برای شرکت در مسابقات جهانی پرتغال که فروردین برگزار می‌شود، سعی کردیم با برپایی جشنواره استعدادیابی که در مشهد برگزار شد، ۲۸ نفر را شناسایی و به اردو دعوت کنیم که از این تعداد ۱۶ نفر به دومین اردوی تیم ملی فوتسال کمتوان ذهنی که در تهران برپا بود، دعوت شدند. البته از این تعداد در نهایت ما ۱۲ نفر را به مسابقات جهانی پرتغال اعزام خواهیم کرد.

وی زمان برگزاری اردوی سوم تیم ملی فوتسال کمتوان ذهنی را ۱۸ تا ۲۸ اسفند عنوان کرد و گفت: پیش از برگزاری این اردو، قرار بود اردویی را در اوایل اسفند داشته باشیم که بنا به دلایلی برگزار نشد. به هر صورت برای آمادهسازی تیم جهت شرکت در مسابقات جهانی پرتغال، ۳ اردو کافی نیست و ما برای ایجاد هماهنگی نیاز به اردوهای بیش‌تری داریم. واقعا نمیدانم با این وضعیت چه شرایطی را در مسابقات جهانی پرتغال داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کمتوان ذهنی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از عنوان قهرمانی در این رقابتها دفاع کنیم؛ اما به هر صورت فوتسال یک کار گروهی است و ما برای کسب چنین نتیجهای باید بتوانیم هماهنگی لازم را بین تیم ایجاد کنیم و این هماهنگی تنها با برپایی اردوهای متعدد امکانپذیر است نه با دو یا سه اردو.

او ادامه داد: ما در مسابقات جهانی فوتسال باید در برابر تیمهایی به میدان برویم که پیشینه خوبی دارند. البته من هنوز شناخت کافی نسبت به تیمهای حاضر در مسابقات جهانی پرتغال ندارم و هفته اول اسفند که قرعهکشی این رقابتها صورت میگیرد، در جریان تیمها قرار خواهم گرفت. اما با اطلاعاتی که نسبت به این مسابقات دارم، معتقدم حضور در برابر تیمهایی چون برزیل، فرانسه، مجارستان و پرتغال که حرف اول را در فوتسال کمتوان ذهنی میزنند، کار بسیار سختی است.

طبیبی در رابطه با تعداد تیمهای حاضر در مسابقات جهانی پرتغال گفت: پیش از این هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در این تورنمنت به رقابت میپرداختند، اما احتمال دارد در این دوره تعداد تیمها به ۱۲ تیم افزایش پیدا کرده باشد. البته ما نیز تیم خوبی در فوتسال کمتوان ذهنی داریم و رقیبی جدی برای سایر تیمها هستیم، اما واقعا با زمان محدودی که تا شروع مسابقات جهانی پرتغال داریم، آمادهسازی تیم برای کسب عنوان قهرمانی کار بسیار سختی است.

وی در پایان زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی پرتغال را ۱۹ فروردین عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که قبل از اعزام به این تورنمنت‌ها، اردوی دیگری را تا زمان اعزام داشته باشیم و بتوانیم در شرایط خوبی تیم را آماده این رقابتها کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha