• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 95111711851
  • خبرنگار : 71491

توسط وزیر علوم و رییس دانشگاه پیام‌نور صورت گرفت

افتتاح همزمان 72 پروژه عمرانی دانشگاه پیام‌نور

افتتاح همزمان 72 پروژه عمرانی دانشگاه پیام‌نور

72 پروژه عمرانی دانشگاه پیام‌نور به طور همزمان از طریق ویدئوکنفرانس توسط وزیر علوم و رییس دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی، رییس دانشگاه پیام نور در برنامه افتتاح همزمان 72 پروژه عمرانی در کشور به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح دو نمایندگی خارج از کشور و رونمایی از سامانه جدید یادگیری الکترونیکی ویژه دانشجویان برون مرزی، گفت: در برنامه امروز بیش از 87 هزار متر مربع فضای فیزیکی از طرح‌های نیمه تمام در قالب 72 طرح عمرانی با هزینه‌کرد بیش از 43 ملیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه پیام نور در یک سال گذشته، اظهار کرد: در سال‌های گذشته میزان کل بند «و» دانشگاه و کل حقوق و دستمزد اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور 1 میلیارد ریال بود که 50 میلیارد ریال در برنامه مجلس به آن اضافه شد و مبالغ دیگری نیز قبل از این اضافه شد و جمعا در حال حاضر 295 میلیارد ریال بودجه بند «و» دانشگاه است.

وی افزود: از درآمدهای غیر شهریه‌ای، 30 میلیارد عایدی داشتیم و با همین صرفه‌جویی‌ها 70 میلیون ریال جمع آوری کردیم و از محل آن طرح‌های دانشگاه را به انجام رسانده‌ایم.

رییس دانشگاه پیام نور گفت: بیش از 4500 عنوان درسی در قالب محتوای تصویری ایجاد شده است و 132 رشته محل الکترونیکی نیمه‌حضوری و حضوری نیز به وجود آمده است.

رستمی اظهار کرد: درخواست ما از وزیر علوم این است که به وضعیت پیمانی‌های مشروط رسیدگی شود که در حال حاضر 300 نفر از آنها کارشان انجام شده و می‌خواهیم یک مهلت 6 ماهه به آنها داده شود تا در این مدت شرایط تخصصی را کسب کنند و وضعیتشان بهبود پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه پیام نور در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی گفت: در حوزه پژوهشی شبکه آزمایشگاهی شاپنا راه‌اندازی شده است و در حوزه آموزشی نیز 330 هزار دانشنامه کارشان انجام شده و بقیه نیز در دست انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha