• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 95112315862
  • منبع : نمایندگی فارس

رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام خبر داد

برپایی هم‌اندیشی دانشمندان برتر کشور در اسفندماه

برپایی هم‌اندیشی دانشمندان برتر کشور در اسفندماه

رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: شیراز در روزهای 30 بهمن و اول اسفند، میزبان همایش هم‌اندیشی دانشمندان برتر سراسر کشور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدجواد دهقانی صبح شنبه، 23 بهمن در  در نشست خبری روز شنبه 23 بهمن ماه، اظهار کرد: از ابتدای امسال برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش هم‌اندیشی دانشمندان برتر کشور، انجام و در نهایت کمیته‌هایی با همکاری مراکز علمی و آموزشی مختلف تشکیل شد.

رئیس همایش هم‌اندیشی دانشمندان برتر کشور، گفت: این همایش با حمایت وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و همچنین معاونت علمی ریاست‌جمهوری و با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و بنیاد نخبگان فارس، در سطحی عالی به لحاظ کیفی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش دو روزه سه محور اصلی دارد که شامل جایگاه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در اکوسیستم تولید علم، فرصت‌ها و چالش‌های حوزه آموزش‌عالی و ترویج و ایجاد دانشگاه‌های نسل سوم است.

دهقانی خاطرنشان کرد: در این همایش سه پنل تخصصی در محورهای ذکر شده برگزار می‌شود که برای هر پنل، 4 سخنرانی پیش‌بینی شده است.

رئیس همایش هم‌اندیشی دانشمندان برتر کشور گفت: سخنرانان اصلی این همایش را دکتر جعفر توفیقی، دکتر رضا ملک‌زاده، دکتر رضا منصوری، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، دکتر داود دومیری گنجی و دکتر حبیب‌الله رعنایی تشکیل می‌دهند.

دهقانی محل برگزاری همایش را مرکز رفاهی دانشگاه شیراز اعلام و اضافه کرد: آخرین تاریخ ثبت‌نام از طریق سامانه برای شرکت در این همایش، بیستم بهمن‌ماه تعیین شده بود و علاقه‌مندان باید از طریق سامانه conf.isc.gov.ir/top scientists/ نسبت به ثبت‌نام اقدام می‌کردند.

رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: دانشمندان شرکت کننده در این همایش، دانشمندان یک‌درصد برتر جهان به‌شمار می‌روند. 


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha