• چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95112719345
  • خبرنگار : 71468

در گفت‌وگو با ایسنا

رستمی: هیچ وقت تهدید به رفتن از ایران نکردم

رستمی: هیچ وقت تهدید به رفتن از ایران نکردم

قهرمان المپیک ریو گفت: من هیچ وقت تهدید به رفتن از ایران نکردم و چنین آدمی نیستم بر روی سکوی قهرمانی بروم و پرچم یک کشور دیگر را به اهتزاز درآورم.

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که گفته شده رستمی برای حل شدن مشکلش  و تنها تمرین کردن، تهدید به رفتن از ایران و وزنه زدن برای کشور دیگر کرده است، بیان کرد: همه می‌دانند که من اصلا تهدید نکردم، فقط در مورد ریز مسائل صحبت کردم و گفتم وجود برخی از اتفاقات در داخل باعث می‌شود که بعضی از کشورها جرات این را داشته باشند چنین پیشنهاداتی را مطرح کنند و من از این موضوع ناراحتم. اصلا بحث تهدید نبود. برنامه من این است که برای کشورم افتخارآفرینی کنم همان طور که قبلا این کار را انجام دادم.

او ادامه داد: من چنین آدمی نیستم که روزی بر روی سکوی قهرمانی بروم و پرچم یک کشور دیگر را به اهتزاز درآورم. اصلا چنین چیزی نبوده که بگویم برای کشور دیگری وزنه می‌زنم. فقط خواستم مسوولان بدانند که اصلا درست نیست برخی کشورها به خود جرات بدهند که پیشنهاداتی را مطرح کنند. کسانی که گفته‌اند من تهدید به رفتن کرده‌ام، نمی‌دانم منظور صحبت‌های من را متوجه نشدند یا چیز دیگری بوده است. نظر من این است که باید برای کشورم افتخارآفرینی کنم و اگر قرار بود چنین تصمیمی بگیرم که از ایران بروم، اصلا مساله را بازگو نمی‌کردم. امیدوارم این مسائل هم حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۲۷ ۱۵:۱۹

امیدوارم مدیران ومربیان وزنه برداری روی تصمیم خود یعنی عدم دعوتش مصمم باشند. رفتار ایشان حتی مورد تائید بزرگان این رشته مانند: پهلوان رضازاده و پهلوان نصیری و ... با سرزنش روبرو بوده.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۲۷ ۱۶:۱۴

اگر به جای این همه حاشیه و حرف زدن و داستان درست کردن و بی مربی قهرمان شدن بازی ها به کار و تمرین و خصوصا احترام به بزرگترها را یادت می دادند الان هم موفق تر بودی و هم محبوب. ممکن است قهرمان باشی اما محبوب؟!

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۲۷ ۲۰:۲۶

من که اینجوری متوجه شدم.توی مصاحبه ات تلویحا تهدید کردی پهلوان