• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95120402548
  • منبع : نمایندگی خوزستان

سرمربی تیم وزنه‌برداری حفاری: کار سختی در لیگ برتر داریم

سرمربی تیم وزنه‌برداری حفاری: کار سختی در لیگ برتر داریم

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری گفت:‌ برای کسب عنوان قهرمانی یا نایب‌قهرمانی لیگ برتر کشور، رقابت سختی با تیم ذوب‌آهن داریم و رسیدن به این مهم سخت است.

فراز رامهرمزی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آمادگی تیمش پیش از حضور در هفته پایانی لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ‌آمادگی نسبتا خوبی داریم. ما در هفته‌های گذشته چند مصدوم داشتیم و همین باعث شد که امتیازاتی را از دست بدهیم ولی تا هفته پایانی موفق شدیم، جایگاه دومی‌مان را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌سایر تیم‌ها نیز در هفته پایانی قدرتمند ظاهر می‌شوند ولی با توجه به این که اختلاف تیم ما با ذوب آهن، صدرنشین لیگ ۱۶ امتیاز است و این تیم تمام المپیکی‌ها را هم در اختیار دارد، رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی داریم و رسیدن به این مهم سخت است. در حال حاضر تمام تمرکز و تلاش ما برای کسب عنوان دومی لیگ است.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری افزود: برای کسب عنوان دومی هم رقابت بسیار سختی با تیم مناطق نفت خیز جنوب که در رده سوم است، داریم. اختلاف ما با این تیم یک امتیاز است و باید تمام تلاش‌مان را برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی به کار بگیریم.

وی بیان کرد: بیشتر بازیکنان تیمم جوان و بومی هستند، البته اواخر نیم‌فصل  اول، تیموری و زارعی را جذب کردیم که اکنون در اردوی‌ آماده‌سازی تیم‌ملی هستند و برای هفته پایانی به تیم ملحق می‌شوند. بازیکنانم برای ثبت رکوردهای خوب در هفته پایانی تلاش خود را می‌کنند و هدف ما این است که در نهایت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

رامهرمزی در پایان در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر در اهواز نیز گفت: خوزستان پتانسیل بسیار خوبی در این رشته دارد و با توجه به این‌که باشگاه‌های ملی‌حفاری و مناطق‌نفت‌خیزجنوب نیز حامی این رشته در استان هستند، ‌فدراسیون این میزبانی را به استان خوزستان داد. در کل چنین میزبانی‌هایی به پیشرفت وزنه‌برداری و ‌جذب علاقه‌مندان به این رشته در استان مربوطه بسیار کمک می‌کند. ‌ان‌شاءالله با این میزبانی در آینده باز هم شاهد وزنه‌برداران شاخصی از استان در تیم‌ملی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha