• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95120402677
  • خبرنگار : 90047

به منظور حضور در مسابقات جهانی فوتسال با هوش میانه

طبیبی: هدف‌مان کسب بهترین عنوان در پرتغال است

طبیبی: هدف‌مان کسب بهترین عنوان در پرتغال است

سرمربی تیم ملی فوتسال با هوش میانه (ID) از اعزام این تیم به مسابقات جهانی پرتغال در فروردین سال آینده خبر داد.

حمید طبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی فوتسال با هوش میانه (ID) برای اعزام به مسابقات جهانی که از ۱۹ فروردین به مدت ۸ روز در پرتغال برگزار خواهد شد، افزود: برای حضور فعال ورزشکاران فوتسال با هوش میانی در این رقابت‌ها ۶ مرحله اردوی آمادگی پیش‌بینی کرده بودیم که تاکنون موفق به برگزاری دو مرحله اردوی آماده‌سازی شدیم.

وی گفت: این ورزشکاران چون از لحاظ ضریب هوشی در سطح بسیار پایینی هستند، برگزار نشدن اردوها به ضرر تیم ملی فوتسال است. زیرا این ورزشکاران باید مرتب تمرینات خود را از لحاظ فنی مرور کنند و تاخیر زیاد در برگزاری اردوها سبب می‌شود تا فوتسالیست‌های ID زمان کافی را برای مرور تمرینات و آماده‌سازی خود جهت شرکت در مسابقات جهانی را نداشته باشند.

طبیبی هم‌چنین از برگزاری اردوی سوم تیم ملی فوتسال از روز شنبه هفتم اسفند تا ۱۳ اسفند به میزبانی اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴نفر در اردوی آمادگی هستند که بنا داریم این تعداد را تا زمان اعزام به مسابقات جهانی پرتغال حفظ کنیم تا از بین آن‌ها ۱۲فوتسالیست برتر را راهی رقابت‌ها کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با هوش میانه ایران زمان قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در مسابقات جهانی پرتغال را دهم اسفند عنوان کرد و افزود: ایتالیا، برزیل، پرتغال، مجارستان و... جز تیم‌هایی هستند که در این رقابت‌ها حضور دارند و قطعا شرایط سختی را برای کسب بهترین عنوان در این مسابقات خواهیم داشت. البته در دور نخست مسابقات جهانی فوتسال که به میزبانی ایتالیا و دور دوم فرانسه برگزار شد، ایران توانست به مقام قهرمانی و جایگاه سوم دست پیدا کند. در دور سوم این رقابت‌ها نتوانستیم شرکت کنیم اما در چهارمین مرحله از این مسابقات که به میزبانی پرتغال برگزار خواهد شد، عزم خود را جزم کردیم که دوباره مقام قهرمانی خود را تکرار کنیم.

وی در پایان با اشاره به این که تیم اعزامی به مسابقات جهانی فوتسال ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها خواهد بود، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها با تغییراتی که در ترکیب تیم دادیم سعی کردیم تیم را بیش‌تر به سمت جوان‌گرایی سوق دهیم تا با ارزیابی جوانان در این تورنمنت بتوانیم برای اهداف بعدی شرایط بهتری را برای تیم ملی فوتسال رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha