• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95120805141
  • منبع : نمایندگی خوزستان

چرا حفاری در لیگ برتر وزنه‌برداری روی سکو نرفت؟

چرا حفاری در لیگ برتر وزنه‌برداری روی سکو نرفت؟

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری گفت:‌ نبود نفرات اصلی‌مان و خستگی زیاد از حضور در مسابقات متوالی، در عملکردمان تاثیر گذاشت و باعث شد امسال در لیگ برتر کشور روی سکو نباشیم.

فراز رامهرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌درخصوص عنوان چهارمی تیمش در لیگ برتر کشور، در حالی که این تیم پیش از این همیشه روی سکو بوده است، اظهار کرد: ‌امسال مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتیم؛ در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا که از سخت‌ترین رویدادهای تیمی باشگاهی است، شرکت کردیم و در آن‌جا توانستیم بهترین نتیجه را که همان قهرمانی بود، کسب کنیم. پس از آن نیز در هفته چهارم لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردیم. تمام این رقابت‌های سخت، در خستگی بدن بازیکنانم تاثیر گذاشت.

وی بیان کرد:‌ بازیکنانم برای هفته پایانی لیگ برتر کشور بسیار خسته بودند، چرا که پس از این همه مسابقه فرصتی برای ریکاوری نداشتند و همین خستگی باعث شد که با توجه به این که امتیازات هم میلی‌متری بود، امسال نتوانیم بر خلاف سال‌های قبل روی سکو باشیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری بیان کرد:‌ امسال تیم ما با ترکیبی که 80 درصد آن بازیکنان بومی بودند در مسابقات حضور پیدا کرد، در حالی که بیشتر تیم‌ها چنین شرایطی را نداشتند. حتی تیم پدافند که یک تیم نظامی است، در کنار بازیکنان سرباز، از وزنه‌برداران قهرمان و آزاد هم استفاده کرده بود و با همین رویکرد توانست عنوان نایب‌قهرمانی لیگ را هم به دست آورد.

وی افزود: ‌امسال تیم ما بدشانسی هم آورد؛ در طول مسابقات باقری و تقیان را که از مهره‌های اصلی‌مان بودند، به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم. به هر حال امسال رقابت تیم‌ها بسیار نزدیک بود و نبود بازیکنان اصلی‌مان و خستگی زیاد از حضور در مسابقات متوالی، در عملکردمان تاثیر گذاشت.

رامهرمزی در پایان با اشاره به افتخارات تیمش، گفت: باشگاه ملی‌حفاری چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر بزرگسالان کشور، شش قهرمانی در لیگ جوانان کشور و شش قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد و به نظرم با توجه به این‌که امسال با رویکرد بومی‌گرایی و جوان‌گرایی در لیگ برتر شرکت کرده بودیم، عنوان چهارمی چیزی از ارزش‌های تیم ملی‌حفاری کم نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha