• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ / ۰۳:۰۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96012913476
  • خبرنگار : 71491

معاون فرهنگی وزیر بهداشت به ایسنا خبر داد؛

ابلاغ آیین‌نامه عملکرد انتخاباتی به دانشگاه‌های علوم پزشکی

ابلاغ آیین‌نامه عملکرد انتخاباتی به دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت از ابلاغ آیین نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خصوص نحوه عملکرد انتخاباتی این دانشگاه‌ها خبر داد.

دکتر محمد رضا فراهانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بخش‌نامه ای را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در خصوص نحوه عملکرد و سیاست های انتخاباتی ابلاغ کرده است گفت: در چند روز گذشته که بر اساس منویات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم مشاکت حداکثری مردم در انتخابات، توصیه هایی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته ایم تا شرایط و فضا را به نحوی فراهم کنند که شور و نشاطی در دانشگاه ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: همواره دانشگاه‌ها موتور پیشران همه فعالیت‌ها در اجتماع هستند و در حوزه انتخابات و فعالیت‌های انتخاباتی نیز وقتی دانشگاه‌ها فعال می‌شوند نرخ مشارکت در انتخابات افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت تاکید کرد: به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توصیه کرده ایم که همه شرایط را برای مشارکت و حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کنند.

وی افزود: وزارت علوم و وزارت بهداشت در هفته جاری به همه دانشگاه ها ابلاغ کردند که فعالیت های انتخاباتی خود را بر اساس رویکرد بی طرفانه و عادلانه انجام دهند و طبق برنامه ای که به آن ها داده شده موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.

فراهانی در خصوص نحوه تبلیغات کاندیداها در دانشگاه ها اظهار کرد: این مساله دستورالعمل ها و آیین‌نامه‌های خاص خود را دارد در مورد انتخابات ریاست جمهوری باید دانشگاه‌های علوم پزشکی شرایط برابر را برای همه کاندیداها به نحو عادلانه فراهم کنند و از جانبداری و ایجاد شرایط ناهمسان در دانشگاه جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha