• یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96020301811
  • منبع : دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه

برگزاری دوره آموزشی مستند سازان انقلابی در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

برگزاری دوره آموزشی مستند سازان انقلابی در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

سرپرست معاونت جهاد علمی فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اعلام کرد: دوره آموزشی مستند سازان انقلابی با حضور اساتید برجسته و کارگردانان انقلابی در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی تیموریان با اعلام این خبر گفت: با تشکیل گروه‌های جهاد علمی - فرهنگی از معرفت جویان و دانشجویان علاقمند در عرصه رسانه، فعالیت‌های مختلفی در سال جاری طراحی شده است که برگزاری دوره آموزشی سه روزه تربیت مستند سازان انقلابی سرآغاز این حرکت‌های جهادی خواهد بود.

سرپرست معاونت جهاد علمی فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان افزود: در این دوره آموزشی که در روزهای 14 و 15 و 16 اردیبهشت برگزار می شود موضوعاتی مانند ضرورت‌ها و کارکردهای رسانه، ابزار شناسی در فضای مدیا و رسانه ، نویسندگی، تصویربرداری، تدوین و کارگردانی با حضور اساتید برجسته مانند جمال شورجه ، وحید یامین پور، عبدالله گنجی، محمد حسین مهدویان، رسول آذر سرا و دیگر اساتید برجسته حوزه سینما و مستند برگزار می‌شود.

مصطفی تیموریان با اشاره به اینکه ثبت نام در این دوره برای تمامی دانشجویان آزاد است، ولی اولویت با معرفت جویان حوزه علوم اسلامی است افزود: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن 09127507624 تماس بگیرند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، وی گفت: برگزاری هیات انقلابی با حضور دانشجویان و دیگر علاقمندان با موضوع تحلیل جریان فکری و سیاسی نیز از سال گذشته آغاز شده است که بر همین اساس نیز روز صبح سه‌شنبه (5 اردیبهشت) همزمان با جشن مبعث رسول اکرم (ص) ، این مراسم با سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی و حجت الاسلام حریزاوی در حسینیه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha