• جمعه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96021508895
  • خبرنگار : 71468

خبرهای خوش برای وزنه برداری در راه است

مرادی: باید به کادر فنی و وزنه‌برداران جوان اعتماد کنیم

مرادی: باید به کادر فنی و وزنه‌برداران جوان اعتماد کنیم

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: باید به وزنه‌برداران جوان و کادرفنی اعتماد کنیم تا در رویدادهای بعدی هم نتیجه خوبی بگیریم.

علی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات قهرمانی آسیا و این که گفته می‌شود نتیجه تیمی چندان اهمیتی ندارد، تصریح کرد: تیم ملی با تیم دوم خود به مسابقات قهرمانی آسیا رفت و باید به این جوان‌ها و بازیکنان جوان فرصتی داده می‌شد که آن‌ها واقعا پاسخ اعتماد را دادند و با کسب مقام قهرمانی باعث شاد شدن دل همه شدند.

او ادامه داد: واقعا نتیجه حمایت شورای عالی فنی از کادر فنی تمام رده‌ها را در میادین بین‌المللی به خوبی می‌بینیم. البته بعضی از وزنه‌برداران نیاز به حمایت بیش‌تر و حضور در رویدادهای بین‌المللی بیش‌تری دارند تا تجربه‌شان بالا برود چراکه این موضوع در رقابت شانه به شانه با رقیبان و وزنه‌های سرنوشت‌ساز تاثیرگذار است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با رضایت نسبت  به عملکرد کادر فنی در مسابقات آسیایی گفت: کادر فنی تاکتیک تیمی خوبی انجام داد و ملی‌پوشان با دلاوری در میدان سخت و سنگین آسیایی رقابت کردند. باید به این وزنه‌برداران جوان و کادر فنی اعتماد کنیم تا در رویدادهای بعدی نیز ان‌شاءالله نتیجه خوبی بگیریم.

مرادی در مورد اعزام تیم ملی وزنه‌برداری با مینی‌بوس به قهرمانی آسیا و ناهماهنگی که گفته می‌شود از سوی هیات مشهد شده بود، تاکید کرد: اگر ملی‌پوشان به صورت هوایی به مسابقات می‌رفتند یک روز کامل آن‌ها گرفته می‌شد و سفر زمینی بهتر بود. هم‌چنین هزینه‌ها کاهش یافت. وزنه‌برداری رشته مظلومی است و هیات‌های آن نیز مظلوم هستند با این حال امیدوارم در برنامه‌های بعدی مشکلات کم‌تر شود. البته زمان بازگشت استقبال باشکوهی از تیم ملی وزنه‌برداری شد که باید از مسوولان تشکر کرد.

ریس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی انتظار بازگشت قهرمانان المپیک به اردوی تیم ملی وجود دارد، بیان کرد: ترکیبی از تیم جوانی که به مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی فرستادیم و وزنه‌برداران با تجربه مانند سعید علی حسینی، مولایی، سلیمی، سهرب مرادی و کیانوش رستمی تشکیل می‌دهیم و با بهترین ترکیب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنیم. ان‌شاءالله و با دعای مردم خبرهای خوبی در راه است.

او درباره‌ی این که برای مسابقات جهانی کیفیت اردوها مانند آسیایی است یا مشکلات حل خواهد شد؟ گفت: ما برنامه چهار ساله خود را به وزارت ورزش و جوانان تحویل داده‌ایم و برنامه محور حرکت می‌کنیم. وزنه‌برداری توانمندی‌های خودش را بدون ادعا در سطح دنیا نشان داده است اما بارها گفته‌ام نگاه‌ها به سمت آن علمی نیست و نگاه کارشناسی در پرداخت بودجه کم‌رنگ است. متاسفانه با وزنه‌براری انقباضی برخورد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha