• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 96021609782
  • خبرنگار : 30057

مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس تمدید شد     

مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس تمدید شد     

مهلت ثبت نام در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2017) تا 20 اردیبهشت ماه 96 تمدید شد.

به گزارش ایسنا،  نمایشگاه بین‌المللیفناوری و نوآوری «اینوتکس» به همت پارک فناوری پردیس و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  از 2 تا 5 خردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اینوتکس مجمعی از فناوران، صنعتگران، دانشمندان و همچنین بازرگانانی است که علاوه بر معرفی خود در این بستر می‌توانند اطلاعات لازمرا از آخرین پیشرفت‌های صنعتی، دستاوردهای پژوهش علمی و ایده‌های اقتصادی – تکنولوژیکی در کشورهای پیشرو فناوری در جهان به دست آورند.

هدف اصلی این نمایشگاه، زمینه‌سازی برای تبادل فناوری بین شرکت‌های فناور ایرانی و خارجی است، از این رو ابزارهای مختلفی برای مذاکرات بین شرکت‌ها و تعریف همکاری میان آنها به کار گرفته می‌شود، به گونه‌ای که در نمایشگاه سال گذشته (اینوتکس 2016)، تعداد 82 شرکت خارجی و 92 شرکت داخلی حضور داشتند و با برگزاری 150 جلسه مذاکره بین شرکت‌ها، 66 تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌ها منعقد شد که تاکنون 8 قرارداد با ارزش حدودی 20 میلیون دلار به امضا رسیده است.

این رویداد با هدف تعریف همکاری‌های بین‌المللی فناوری-‌ تجاری، صادرات فناوری و محصول، ارتقای توان فناورانه شرکت‌های ایرانی، افزایش توان رقابتی شرکت‌های ایرانی در عرصه بین‌الملل و تسهیل فرآیند انتقال فناوری، بعنوان یک پروژه بین‌المللی در نظر دارد با برنامه‌ریزی‌ منسجم به بزرگترین رویداد تبادل فناوری منطقه تبدیل شود.

پارک فناوری پردیس و شرکت‌های فناور این مجموعه هم به عنوان یکی از مهمترین محورهای اصلی نمایشگاه اینوتکس به شمار می‌آیند که مجموعه پارک در نظر دارد با زمینه‌سازی و حمایت، روابط بین‌المللی شرکت‌های عضو پارک را توسعه دهد. از این رو از شرکت‌هایی که دارای آمادگی تبادل فناوری هستند، دعوت به عمل آمده است تا با اخذ غرفه و حضور در نمایشگاه اینوتکس، دستاوردهای خود را ارائه کرده و از خدمات تبادل فناوری مرکز فن بازار و نیز تسهیلات حمایتی برای انتقال فناوری در نمایشگاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha